Carolina97

Alla inlägg under augusti 2011

Av Carolina - 2 augusti 2011 15:18

Här är armbanden som går att beställa:

 

   

Av Carolina - 2 augusti 2011 13:37

Ligger i sängen med datorn på magen igen ;)


Väntar på att en viss person ska skriva om han kommer i helgen eller inte :/ Har burit en massa saker idag och har fixat en ny kategori här på bloggen "Carolina97´s shop". I den kategorin ska jag lägga ut smyckena jag säljer, har redan gjort "Örhängen", men har inte gjort några att lägga ut. Brossan har den andra dator (där jag har sakerna) just nu så kan inte lägga ut "Halsband" och "Armband" än. Hoppas att ni läsare beställer något när allt är färdigt =)


Imorron ska jag och mamma handla lite, på City Gross och sen springer vi nog in på Pema för att köpa saker till min smycketillverkning. Blir nog bra ska ni se =)Svarar inte personen jag skrev om ovan så får jag väll skicka till Anna och fråga henne om hon kommer, vill ju inte ha tråkigt precis ;D


Läste en av mina gamla kompisars bloggar och: Var det mig du skrev om i senaste inlägget så vill jag bara säga att jag vill vara din vän. Jag tycke också att det vi hade var värdefullt... Du var min bästa vän, du visste allt om mig och mitt liv. Tyvärr så krossades allt efter att jag klantade mig... Förlåt... Jag vill vara din vän. Längar tills vi börjar skolan och vi kan prata ut, vill inte vara ovän med dig eftersom vi kommer att ses varje dag efter sommarlovet - typ.

 

Av Carolina - 2 augusti 2011 11:44

Det finns inga örhängen i lager för tillfälligt

 

Av Carolina - 1 augusti 2011 22:44

  

Kvällen är bokad: Film som jag lånade av Ida. Flickan från ovan - tänkte att eftersom jag inte orkade läsa ut boken så får jag se filmen... Och jag är antagligen sist med att se Snabba Cash för första gången. Jag tror inte att jag har sett den innan iallafall, kollar på för många filmer med brossan, så kommer inte ihåg vilka jag sett ;)

 

Av Carolina - 1 augusti 2011 22:24

Idag har jag gjort en massa smycken till min blivande webbshop, allt är handgjort av mig. Kollade även in bloggarna jag följer på Bloglovin.com och såg att Joanna (som jag skrev om i tidigare inlägg idag) hade lagt ut mitt inlägg på sin blogg =) Så glad att hon blev glad att jag skrev om hennes blogg ;D


Sitter och tänker på hur jag ska göra webbshoppen, blir nog först en kategori här på bloggen, sen kanske det så småningom blir en egen hemsida =D Har fotat de flesta smyckena i min egen gjorda smyckes-foto-studio.


Har snackat lite med Anna idag också, sen har jag redigerat lite bilder, ska redigera bilderna till shoppen imorron eller ikväll ;)

   

Av Carolina - 1 augusti 2011 14:56

Snart, när jag har hittat min bikini så cyklar jag och syrran till badet och badar lite =) Ska bli skoj, har inte varit på badet sedan syrran gick ut simskolan. Hoppas jag träffar någon skojig där ;)


 

Av Carolina - 1 augusti 2011 13:34

En av de sakerna jag älskar är när folk skiver om sitt liv, riktigt alltså.


En tjej klickade in på min blogg och lämnade en kommentar, jag kollade hennes blogg och jag älskar den! Tjejen heter Joanna Halvardsson och driver bloggen http://www.domkallarmighannes.com/ och i sin blogg skriver hon om sitt liv, jag älskar att läsa hennes blogg (har läst hur många inlägg som helst) eftersom hon skriver om att hon har Aspergers Syndrom. Hon är en fotointresserad tjej som har också haft intresset för speedway sedan hon var 2 år. Hon bor med sin katt i Karlstad och gör sina egna smycken. Hennes smycken är jätte coola och fina =)Joanna jobbar som fotograf för Valsarna speedway, Speedwaybladet och hon är redaktör för Aktuell speedway. Hon är även webbmaster och fotograf för junioren Ludvig Lindgren.

  

En annan blogg jag älskar är http://dennism.se/ som skrivs av 21 åriga Dennis Maglic som är homosexuell. Han är från Balkan men bor i Stockholm. Han studerar juridik, jobbar som modell och har ett stort intresse för kläder och skor. Jag älskar att läsa om hans vardag och om hans tankar om saker och ting.

Tycker även att det var jätte elakt av personen eller personerna som sprejade hans lägenhetsdörr med svart färg och orden: "Rasist Bög". Vem gör något sånt? Han lägger ut en massa roliga tävlingar på sin blogg, så gillar du tävlingar så klicka in på bloggen och var med vet jag =) Älskar även hans livsstil, för han håller fast vid att han är som han är och han bryr sig inte om folk säger att han är helt fel.


Det var nog det =)

 

Av Carolina - 1 augusti 2011 01:39

Hej bloggläsare!


Klockan är 1 någonting på natten, borde natta kudden eftersom mamma vill att jag ska vakna tidigt imorron och hjälpa till här hemma... Nu blir hon nog inte så glad ;) Har kollat film med brossan på hans rum typ halva natten, så det är hans fel. Vi kollade på en as bra film med vampyrer, zombies och varulvar. As bra! Ska skriva om den imorron när jag har kollat vad den heter.


Kollade en blogg som tillhör en jag känner, hon beter sig inte alls som innan sedan vi blev ovänner. Hon har blivit någon annan typ... Och när vi pratar om trollen så har en av mina bästa vänner gjort VÅR grej, vår grej som bara vi gör tillsammans, ingen annan, hon har tagit den och börjat as garva åt allt som VI as garvade åt innan med sina andra BFFs.


Lite ljusa punkter finns det iallafall, Fred och jag ska hitta en film som går på bio och sticka och kolla på den ;) Han är verkligen en sån man kan as garva med, han lyser upp ens dag haha ;D


Men nu ska jag sova, vill inte att mamma får jätte tokspel precis!!

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards