Carolina97

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Carolina - 9 augusti 2011 18:02

Jo, alla läsare: jag köpte min favvo kaka ;) Vetifan vad den heter, men här är bild på den så kanske någon kan gissa eller ja, komma på vad den heter ;D

 

As god iallafall ;) Fylld med kräm och choklad: Mmmm... Ikväll blir det Tacos <3

Köpte ostdipp-sak som jag ska doppa mina natchos i... eller hur det stavas ;) haha, är trött så orkar inte med stavningar just nu... :D


PS: På bilden står även dagens fråga =D

 

Av Carolina - 9 augusti 2011 18:00

Hemma från farmor nu (eller har varit det i så dära några timmar eller så ;D)

  

 

 

Av Carolina - 9 augusti 2011 17:59

  

Hon är så gullig min lilla kattunge ;) haha

 

Av Carolina - 9 augusti 2011 17:57

 

Av Carolina - 9 augusti 2011 10:26

Här sitter jag vid datorn och är syrrans barnvakt (hon kollar på tv). Tänkte att vi skulle sticka en runda till farmor senare, skulle ju vara kul =D


Sov på soffan inatt, jag tog in täcke och kudde för att mysa till det när jag kollade på How I Met Your Mother  men råkade somna :O Så har ont i ryggen... Dock ett av de bästa avsnitten ;) Det var det där avsnittet när Lily och Barney bor tillsammans och Lily lotsas vara hans fru och blablabla... ;D

 

    

Av Carolina - 9 augusti 2011 10:15

Har ångest!


Ska tjäna pengar till (eller kanske få pappa att köpa) en helt ny bärbar dator eller en Iphone. Vad ska jag välja? Behöver en ny dator eftersom min är as seg och har typ inget minne och behöver en ny mobil eftersom min laggar hela tiden och den suger helt enkelt... Brossan har en super dator och han ska nog köpa en Iphone 5 när den kommer ut, så jag vill också ha en bra dator (kanske inte SÅ bra om hans men ändå) och en ny mobil... Får väll samla pengar till dator och få pappa att köpa en Iphone till mig ;)

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards