Carolina97

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Carolina - 4 augusti 2011 21:38

Varför?!


Jo, för att jag tänker ta hand om ALLT här hemma vilket innebär:

Städa, diska, ge djuren mat, ta hand om syrran, skälla på att pappa och brossan ska fixa gaveln och INTE sitta vid datan (tv osv), göra mat (kommer att spränga huset i luften) mm.

Vad mamma ska göra när jag gör hennes jobb?! Jo, hon får göra vad jag gör under dagarna:

Sova, titta tv, sitta vid datan, sova lite mer, mer tv, mer data, fixa ansiktsmask och lata sig ;)

Det är mer ansträngande än det låter!! Men nu ska jag fixa rummet lite och käka varma mackor som mamma gör just nu =) See you guys

 

Av Carolina - 4 augusti 2011 19:36

Då är man hemma igen efter att ha varit i Sjöbo =) Gick till biblioteket och lämnade alla böcker (9st) som jag haft under sommaren. Var inne på Coop också, köpte nytt värmespray ;D Här är bild på mig idag (bästa bilden):

Jag vet, ingen piercing, men det är bara det att den har skaft, så tog ut den (men ska sätta i den i helgen eller kanske till skolstarten. Längtar faktiskt lite till skolan, få träffa alla kompisar igen =) Tycker om min klass, så det blir kul att gå 8an med dom ;) <3 Fotade en bild på Pepsi (en av våra vovvar):

Kul att hon gillade leksaken jag gav henne ;) Har lärt henne aport nu - YEY!

Snart kommer videos när jag sminkar mig och fixar håret mm =) Puss hej <3

 

Av Carolina - 4 augusti 2011 19:34

Det var dagens outfit det =) Hoppas att det gillas!

 

Av Carolina - 4 augusti 2011 16:01

Nu ska jag sticka till biblioteket, lämna en massa böcker innan skolan börjar den 17... tror iallafall att den börjar då ;) Mamma håller iallafall koll på det! Har sminkat mig och gjort min egna PowerPuff-frisyr =D Har fotat lite, man ser inte så mycket av frissan, men gjorde den lite också. Bilder kommer nog idag på det iallafall ;) Har emo sminkning, så ni ska få se hur jag ser ut i det hihi xD Hittade en av mina ögonpennor, en duo ögonpenna med en svart ände och en turkos, den turkosa ska mamma ha eftersom jag inte använder den, hon får låna den i helgen. Ska göra en (eller fler) videor när jag fixar mina frisyrer och sminkningar som jag ska lägga upp på min kanal på YouTube.com sen blir det ju att lägga in dom på bloggen också =) Men nu ska jag sticka, see yaa <3

 

Av Carolina - 4 augusti 2011 11:00

Hej läsare, vaknade för någon timme sedan. Ska kolla Australiens Top model (ja, jag följer alla Top model) tyvärr har det redan börjat, men ville blogga lite innan jag kollar ;D


Igår började jag då läsa EGO WOMAN av Carolina Gynning. En as bra bok faktiskt, kanske skriver mer om den sen =) Man fattar direkt hur hon har (eller har haft) det. En stark bok helt enkelt! Tänk om jag kunde skriva en sådan stark bok?! Jag har skrivit en massa böcker, men ingen jag blivit så pass nöjd med att jag har skickat in den till ett förlag =(


Men nu ska jag rusa till tvn och käka äggmackor =D

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards