Carolina97

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Carolina - 10 augusti 2011 17:21

Har precis käkat nudlar i en burk ;D


Tyvärr hade dom slut på kycklingnudlar i burk på stället mamma handlade, så fick äta biffnudlar =-/ Men de funkar, alla smaker förutom räkor... gillar inte räksmak. Skulle egentligen vara med Josse idag, men mådde lite dåligt i morse, men mår bättre nu så ska kanske fråga henne om hon ändå vill va?? ;D Ska smsa henne nu!

Pappa ringde innan och sa att han nog hade hittat en ny mobil till mig =) Okej, det är inte precis en Iphone men det är en Samsung, med touch skärm ;D Behöver en ny mobil, som jag kan blogga från mm och den vore perfect! Men nu ska jag byta om mm, ses <3

 

Av Carolina - 10 augusti 2011 12:07

Lite krasslig idag igen :-/


Brossan kom precis hem, får se om vi ska kolla film eller nått ;D Tänkte sitta och läsa lite senare, läser fortfarande Ego Woman


Fick ett underbart tips av en läsare om en sida där man kan tjäna pengar på sin blogg, så jag gick in på sidan och läste lite, och självklart blev jag medlem =) Så nu tjänar jag pengar på min blogg (skrev ju om det i ett annat inlägg) och jag hoppas att jag tjänar mycket ;)


Men nu ska jag och Dennis kolla film, see you <3

  

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards