Carolina97

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Carolina - 28 augusti 2011 22:37

...när vi skrattade åt allt som var galet?

...när vi flippade ur?

...när vi "slogs" om en flaska?

...när vi gjorde miner år varandra?

...när vi retade din kompis för hur denna spelade gitarr?

...när jag sa till dig: "rör på dig uppe på scenen"?

...när du lyssnade och rörde dig?

...när jag berättade hur mycket jag gillade dig?

...när du krossade mitt hjärta?

 

Och nu sitter jag här och låtsas som om allt är bra... Jag säger till mina kompisar att allt är bra... Men dom är oroliga för mig... För dom vet att jag låtsas, dom vet att jag känner mig sviken, dom vet att du krossade mitt hjärta...

 

Folk säger att första gången man får sitt hjärta krossat så gör det ont, andra gången lättar smärtan, tredje... ja ni förstår poängen. Men hur ska jag klara av att få mitt hjärta krossat fler gånger om jag inte klarar av första gången?

Tro det eller ej, men jag har suttit och klottrat mycket sedan du krossade allt jag hade, och när jag läste igenom klottret såg jag vad jag skrivit:

Mitt hjärta lämnade du i tusen bitar, jag tänker inte limma ihop det bara för att någon än en gång ska krossa det... Det är inte lönt, ska någon krossa det igen så kan den hoppa på skärvorna du lämnade när du gick... För jag vill aldrig ha det smutsiga hjärtat i min kropp igen... Jag vill inte fylla det med kärlek bara för att det ska tömmas igen... Jag vill bara slita ut vad som är kvar av minnet av dig... Jag vill inte ha kvar minnet av ditt skratt...

minnet av ditt leende...

minnet av din röst...

minnet av din berörning...

minnet av dig...

 

Av Carolina - 28 augusti 2011 22:31

...godnatt till alla mina älskade bloggläsare <3 Tack för att ni läser min blogg och ett extra tack till er som följer den, ni gör så att jag vill fortsätta att blogga <3 Förr kunde jag säga att mitt liv sög och att jag inte hade något att leva för... Det kanske jag inte har nu heller, eller jo: jag lever för er, jag lever för att ni ska kunna läsa om mina uppgångar och nergångar (mest av den sistnämnda).

Även om mitt liv suger så känner jag att någon lyssnar på mig, även om det är på andra sidan skärmen... Så tack, TACK för att ni läser bloggen, kommenterar, ställer frågor, följer bloggen och får mig att fortsätta blogga <3 TAAAACK!!!

 

Av Carolina - 28 augusti 2011 19:21

Gillar du min blogg? Vill du slippa att klicka in på min blogg bara för att se att jag INTE lagt upp nått nytt? Varför inte skapa ett konto på Bloglovin och sedan följa min blogg där?! Gör det!! Det är mycket lättare att följa bloggar där!

Klicka på bilden för att komma till bloglovin och min följar-sida

 

Av Carolina - 28 augusti 2011 19:14

Hej läsare!!


Ny bakgrund OCH header till bloggen nu, kunde blivit bättre, men vad tycker ni? Ganska bra tycker jag =D Men ska inte blogga mer idag, det får bli att fixa lite sen sova. Fortfarande sjuk, så ingen skola imorron tror jag =( Och vi som skulle sätta upp en pjäs på tyskan!! Skit också =(

 

Av Carolina - 28 augusti 2011 17:04

Hej läsare!


Gjorde precis en ny bloglovin ikon till bloggen, ni ser den här bredvid i menyn =D Gillas den? Jag ska göra en bättre sen... LOVAR!! Tänkte göra några som jag ska lägga upp här i ett inlägg som ni kan få låna av mig ;D Men de kommer i ett annat inlägg <3 Ska försöka mig på en ny header nu + ny bakgrund av bloggen.

 

Av Carolina - 28 augusti 2011 11:00

Hej läsare...


Fortfarande sjuk... Men har kommit på en sak =D Igår när jag kollade på Pirates Of The Carabbean 3 så kom jag på vad jag vill jobba med när jag blir stor! Jag ska bli pirat så klart ;D Jag ska resa runt i mitt skepp och min besättning som ska bestå av smurfarna, jag kommer att få en blå värld haha =D

Vad ska du bli när du blir stor? Vill du också segla med mig och smurfarna?

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards