Carolina97

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Kommer du ihåg...

Av Carolina - 28 augusti 2011 22:37

...när vi skrattade åt allt som var galet?

...när vi flippade ur?

...när vi "slogs" om en flaska?

...när vi gjorde miner år varandra?

...när vi retade din kompis för hur denna spelade gitarr?

...när jag sa till dig: "rör på dig uppe på scenen"?

...när du lyssnade och rörde dig?

...när jag berättade hur mycket jag gillade dig?

...när du krossade mitt hjärta?

 

Och nu sitter jag här och låtsas som om allt är bra... Jag säger till mina kompisar att allt är bra... Men dom är oroliga för mig... För dom vet att jag låtsas, dom vet att jag känner mig sviken, dom vet att du krossade mitt hjärta...

 

Folk säger att första gången man får sitt hjärta krossat så gör det ont, andra gången lättar smärtan, tredje... ja ni förstår poängen. Men hur ska jag klara av att få mitt hjärta krossat fler gånger om jag inte klarar av första gången?

Tro det eller ej, men jag har suttit och klottrat mycket sedan du krossade allt jag hade, och när jag läste igenom klottret såg jag vad jag skrivit:

Mitt hjärta lämnade du i tusen bitar, jag tänker inte limma ihop det bara för att någon än en gång ska krossa det... Det är inte lönt, ska någon krossa det igen så kan den hoppa på skärvorna du lämnade när du gick... För jag vill aldrig ha det smutsiga hjärtat i min kropp igen... Jag vill inte fylla det med kärlek bara för att det ska tömmas igen... Jag vill bara slita ut vad som är kvar av minnet av dig... Jag vill inte ha kvar minnet av ditt skratt...

minnet av ditt leende...

minnet av din röst...

minnet av din berörning...

minnet av dig...

 

 
 
Nathalie Mattsson

Nathalie Mattsson

29 augusti 2011 02:26

Fin blogg :)

Tänkte passa på att tipsa om en tävling som jag har i min blogg (utan att få detta o verka som reklam, haha). Men du får gärna vara med och tävla :)

Du hittar den här isf :)
http://aportion.spotlife.se/2011/08/22/tavling-vinn-iphone-skal/

http://aportion.se

Carolina

29 augusti 2011 13:23

klart jag kollar in den =D

 
alexandra

alexandra

29 augusti 2011 12:53

sv: kul att du är med och tävlar om iphoneskalet:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

http://vadfanskajagheta.se

Carolina

29 augusti 2011 13:23

jadå ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards