Carolina97

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Carolina - 19 augusti 2011 07:41

Hej läsare!


Idag ska vi bli fotograferade i skolan ;D Och detta året ska jag INTE bli ful på bilden som jag alltid annars har blivit =) Tycker att alla ser så bra ut på foto också kommer jag in där mitt i allt och bara förstör fotot ;D haha


Men vi ska typ ha lektioner till 11:00 (eller nått) sen ska vi fotas. Blir väl bra?! Har på mig vita och svarta kläder (hittade typ inget annat ;D) också har jag sminkat mig, lila ögonskugga (tyckte inte att jag skulle ha svart idag som vanligt, man ska ju inte se ut som vanligt på skolfotona) och håret ser väll ut som vanligt (men det kan jag inte göra så mycket år eftersom mitt hår kan man inte frissera lika bra som andras).


Fler inlägg kommer - LOVAR (typ ;D). Ska skriva ett nytt kärleks-inlägg idag tänkte jag <3 Vad vill ni som läser min blogg läsa om? Vill ni att jag skriver något speciellt eller vill ni ha fler inlägg om något serskilt? Släng in en kommentar vet jag =D


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards