Carolina97

Alla inlägg under september 2011

Av Carolina - 30 september 2011 22:46

... till Gimp =)

Blev inte världens bästa bild, utklippet av mig blev inte alls bra, men det var trots allt bara en testing av de nya moln-borstarna =)

 

Av Carolina - 30 september 2011 21:37

... på min själv. Gjorde den svart och vit samt skrev lite på den:

 

Av Carolina - 30 september 2011 21:32

Ser helt ihop krumpen ut men... detta året var det bästa skolfoto-året i helt mitt liv =O

  

Av Carolina - 30 september 2011 17:01

Ljus... jag vill att min framtid ska vara ljus =)

Visst alla behöver motgångar, annars klarar man ju inte livet. Livet är inget liv om det aldrig kommer några motgångar mot en helt enkelt. Jag vill att min framtid ska vara helt underbar, mina vänner ska förbli mina vänner, min familj ska förbli min älskade familj och min kille ska förbli min älskade kille <3 Vi får se hur framtiden blir, det är som ett oskrivet blad i en bok som bara väntar på att man ska klottra ner något på det!

 

Av Carolina - 30 september 2011 16:46

Skojig dag =D

 

Jag och Hanna spelade Fifa09 på lunchen, sen kom Vicky så hon var också med. Tyvärr så vann Hanna (HIF) med 1-0 mot mig (MFF), och Hanna (än en gång HIF) vann också över Vicky (tog över MFF). Så det var ingen bra dag för Fifas MFFare -.-

Dagen började med att Stefan, min mentor, bjöd oss på frukost. Sen hade vi lektioner, en massa lektioner... Bäst var ju helt klart svenskan med Alexandra =P Den mest random läraren på skolan!! Hon gav en massa tips till Tilde hur Tilde skulle (under lektionen) facerapa Simon haha LOL! =D Skriver en berättelse/novell om alkohol på svenskan, helt okej uppgift =)

Novellen som jag skriver till den här boken/tävlingen:

Så en helt okej dag helt enkelt =P Imorron blir det konfaläger (dagläger) och på kvällen kommer min älskade Philip hit <3

  

Av Carolina - 29 september 2011 20:40

Svårt... Men en tidpunkt i mitt liv jag känt mig mest nöjd med är nog... nutiden?! Jag har de bästa vännerna på jorden, den bästa familjen och världens gulligaste pojkvän?! Hur mycket bättre kan något vara? Bild på världens gulligaste:

Visst, man var rätt nöjd med sitt liv när man var yngre, då man inte behövde gå i skolan. Då man kunde leka familj med sina kompisar. Kommer ihåg att jag och några andra lekte familj, jag var hund, en av mina kompisar var mamma, en annan var pappa, en tredje var katt och en fjärde var dotter. Ett av de få minnena jag har kvar sedan min barndom. Kommer också ihåg att jag inte var som de flesta flickor, jag och några killar satt och bytte pokemon kort =P.

Ett annat minne är när jag och Emelie lekte Harry Potter =) Vi hade as roligt, jag var alltid Harry och Emelie var alltid Hermoine (eller hur det stavas). Vi sprang runt på baksidan av lågstadie-skolan och viftade med pinnar och skrek hittepå ord som skulle låta som trollformler. Härliga minnen?! Man kommer oftast ihåg en massa roliga minnen, men inte så många dåliga, men det är nog bra det....

 

Av Carolina - 29 september 2011 19:37

... i lufthockey!

Vaknade som sagt ganska tidigt idag, stack till skolan där man hade lagom skoj med Vicky mfl. Sen gick jag och mötte Philip och Leo. Vi käkade pizza (Leo bjöd) och sen stack vi till fritidsgården. Där jag totalt ägde ut Philip i lufthockey! Jag sa till honom att jag äger på det, han trodde mig inte... Men det gjorde jag! ägde ut honom alltså!

Men sen satt vi och skrattade lite innan min buss kom, så jag tog bussen hem helt enkelt. Men nu väl hemma så suger allt =( Pappas katt Gustav rev upp halva mitt lillfinger precis!! =O Han bara drog ut tassen och rev mig, blöder som fan... Gör ont!!!!!!!!!!!!!

Av Carolina - 29 september 2011 07:38

Hej läsare!

 

Tänkte bara kasta in ett snabbt inlägg nu innan bussen går. Målade precis naglarna, det står LOVE med rosa dekorativ-nagelack på båda händerna samt hjärtan. O i LOVE satte jag även en dekorativ-pärla i =) Faktiskt ganska nöjd, fast tyvärr så blev höger hand inte så bra, är inte allt bra på att måla med vänster så... Men man ser iallafall att det står LOVE och är ett hjärta =) Bussen går tjugo över åtta eller nått, så har lite tid iallafall att tänka ut vad jag ska skriva =P

Dagen kommer att bli lagom tråkig, skola, har idrott, hem, blogga, tråka... Kan inte smsa med Philip så mycket idag eftersom han ska till Staffanstorp och träffa sin gamla klass =P Men nu ska jag käka något snabbt, ses <3

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards