Carolina97

Alla inlägg under november 2011

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!

 

Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inläggen blir väll sådär antar jag, men jag lägger upp några av de senaste inläggen från denna bloggen på den nya, headern mm. på den nya bloggen är tillfälligt tills jag har tid att fixa med det:


NYA BLOGGEN!! KLICKKLICK!!



 

Av Carolina - 1 november 2011 12:18

Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? Jo, det blir nog lite jobb ute på gården och sen sätter jag mig nog och sminkar lite så att ni får fler Stil-inlägg, så det får ni se under dagens gång hoppas jag.

Vad hände igår då? Jo, jag förlorade en av mina bästa vänner till en kille som jag dessutom gillar. Där ser man hur pass snälla vänner man har som tar killen som dom VET att man gillar =( Men jaja, tycker dock att hon är en j-vligt elak människa... Och killen då?! Jag berättade om mina känslor för honom, men han sket i dom och valde att dissa mig för min kompis (som inte är min kompis längre). Så.. Nu har jag blivit av med en av mina bästa vänner och killen jag gillar?! RÄTTVIST - NOOOT!!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards