Carolina97

Alla inlägg under april 2011

Av Carolina - 29 april 2011 19:05

Detta är en bild som visar vad jag tycker om musik

OBS: (c) bilden är MIN!!

OBS2: Bilderna är valda av mig, så det är min stil som visas här nedan:


 

Tack för mig <3 kommer mer nu i helgen! Kram Carro <3 x)

Av Carolina - 23 april 2011 16:58

 

 Är du fantasy älskare precis som jag? Tanka då hem serien Merlin.


Den handlar om unge Merlin, trollkarlen, som har fått sitt öde sammanflätat med självaste prins Arthur. I början av serien räddar Merlin Arthurs liv, och blir då Arthurs betjänt. Det kanske ser ut som om de hatar varandra, men de är som bröder. Arthur och Merlin går igenom en massa saker ihop, men hur ska Merlin kunna gömma sin hemlighet, att han är en trollkarl, för Arthur, sin bästa vän? I Camelot (där allt utspelar sig) är magi förbjudet och ingen vet att Merlin, pojken från ingenstans är den ända som kan rädda Arthur från allt som händer, och de ska tillsammans bilda det England som finns idag...


Betyg på serien: CCCCC 5/5 C

Av Carolina - 20 april 2011 22:07

Japp, idag bowlade man med laget x) Johnna den turisen vann STORT!! Och jag suger som vanligt på bowling, förutom på wiiet... Så ingen seger för mig då. Men efteråt när vi väntade på att bli hämtade hade jag, Emma och Klara lite skojigt x) Klara och alla hennes låtar på mobilen...


Efter mycket skratt, många bowlingklot och mätta magar åkte alla hem :) Och när jag kom hem var jag ute lite och hälsade på min lilla häst Blacky och de andra. Sen fick man ju inte missa finalen i Sveriges Måsterkock :) Min favvo vann!!


Men nu blir det film med brossan, kanske spela lite spel sen sängen för lilla mig.


Film recensioner kommer snart :) Igår såg man i alla fall en himmla spännande film :) Ska lägga upp lite om filmerna jag er snart!


See you <3 Kram Carro <3<3

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards