Carolina97

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Carolina - 31 augusti 2011 19:50

Hellihallå läsare!!


Idag när jag kom hem från skolan så sprang jag direkt till datorn!! Satt och gjorde läxor och skrev in vad som blivit nedskrivet under styrelsemötet idag. Skickade sakerna till läsarna mm. Drack te, käkade och skickade just in engelskan till min lärare. Så nu har jag tid för er min älskade läsare, innan jag ska ut och duscha mm.

Hoppas att ni mår bra, tänkte göra videorna i helgen som ja lovat er (sminkvideo mm).

See yaa <3

  

 

Av Carolina - 31 augusti 2011 19:36

Hej läsare!


Tro det eller ej, men jag har hittat en som förstår mig och som jag förstår! Hon är inte som de flesta andra i vår skola, hon tycker inte att emo är fel! Hon tycker att det är en awesome stil, precis som jag tycker!! ;D

Vi satt och snackade ganska mycket på musiken, och sedan gick vi till bussen tillsammans. Och sen snackade vi en massa på bussen =D Hon är en riktigt rolig tjej, har hört en massa rykten som folk har spritt, men det visade sig att inget av de va sant. Förstår inte folk som sprider rykten, var de inget annat att göra? Blir så j-vla arg...

Hoppas att ni har det bra - see you <3

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards