Carolina97

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Carolina - 20 augusti 2011 22:58

Hej läsare! Här kommer lite bilder jag hittade på min mobil (skriver under varje):

Denna fina bild är gjord av Noah (han ritade typ av mig)

Bild på min älskade bror Dennis (as gammal och as dålig kvalite)

Anna och Walter (kängrun på Ystad Djurpark)

Jag och Walter (kängrun på Ystad Djurpark)

Jag i min naturliga hårfärg och med min kusin Josse (som nyfödd) i famnen.

Bild - drygt ett år gammal på mig under idrotten i skolan (gilla flätan)

Jag på Kemin (också drygt ett år gammal bild)

Tog ett foto när Tilde, Hanna, Vicky och Maja (?) spelade biljard i skolan - gillar 8an eftersom den är svart och man får inte pricka den! =D

Det här gillas ju?! eller hur?? Ska lägga upp på Facebook också, shit va bilder man kan hitta när man letar lite på mobilen ;D

 

Av Carolina - 20 augusti 2011 22:38

Hej läsare!


Idag har jag varit på loppis med pappa och syrran, träffade min morbror, hans sambo och deras dotter där också. Och min morbrors sambos föräldrar och systrar =D Lyckad dag iallafall. Köpte en rosa gose apa till min kusin, hon blev as glad - hon släppte den inte ur sikte! Sen så käkade vi, käkade en 90g hamburgare och detta:

Vet ni hur gott det var? Pommes äger - bara så ni vet! haha ;D

 

Av Carolina - 20 augusti 2011 22:26

Hej läsare! Nu har skolan börjat ju, som ni har läst här på bloggen. Så här är mitt schema (har gjort denna dåliga schema-kopian själv). Vi börjar 09:10 på måndagar och tisdagar och 09:00 övriga dagar. Här är schemat:

Roligt schema? Nä... fast vi har fler raster (de gråa mellanrummen) än förra läsåret =D Varför jag la ut detta? Jo för att alla andra bloggar verkar uppslukade av skolan, och har lagt upp sina scheman: så då gjorde jag också det i en färg glad stil ;D haha, vad tycker ni om mitt schema? Har ni ett jobbigt eller bra schema detta året?

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards