Carolina97

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Carolina - 7 augusti 2011 21:51

Hej läsare!


Ja, nu har jag gjort ännu en ny header, som jag tyckte var snyggare än den förra, och som nu ni kan se här ovan =D Tycker att den va as fin! Tyckte att jag skulle ha en av bröllops-bilderna (ängeln) och en av mina lite mer "emo"bilder (djävul). Vad tycker ni om den nya headern? Men nu ska jag käka lite kex med familjen och se om vi ska kolla film ;D Ses imorron!

 

Av Carolina - 7 augusti 2011 20:15

Har precis kollat film med min bror Dennis =)


Blev filmen Priest. Helt okej faktiskt, vi satt länge och försökte klura ut från vilken film vi känner igen an av skådisarna. Kom fram till två olika filmer, varav en är skit bra ;) Kunde skriva den här, men kan inte stava det :O Men nu ska jag ta en liten promenad och sen blir det nog att kolla film med familjen ikväll :D

 

Av Carolina - 7 augusti 2011 15:35

Igår var det bröllop här hemma =)


Min mamma och pappa gifte sig ;D Jag och Johan (Idas sambo) fotade en massa, bilder finns här nedan. Ida fixade mitt, Amandas och mammas hår, blev as fint <3 Hade iallafall skoj =D Vi hade en utlottning av roliga prylar, jag vann ett av speciall prisen, en Elvis slips ;D haha, trevligt ju! Kände mig lite krasslig så gick till sängs ganska tidigt. Det var iallafall ganske skoj. Har redigerat bilderna på brudparet och på oss som var med där framme, de andra bilderna orkade jag inte redigera ;)

Här är bilderna, klicka på dom för att se dom större:

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards