Carolina97

Alla inlägg under augusti 2011

Av Carolina - 28 augusti 2011 19:21

Gillar du min blogg? Vill du slippa att klicka in på min blogg bara för att se att jag INTE lagt upp nått nytt? Varför inte skapa ett konto på Bloglovin och sedan följa min blogg där?! Gör det!! Det är mycket lättare att följa bloggar där!

Klicka på bilden för att komma till bloglovin och min följar-sida

 

Av Carolina - 28 augusti 2011 19:14

Hej läsare!!


Ny bakgrund OCH header till bloggen nu, kunde blivit bättre, men vad tycker ni? Ganska bra tycker jag =D Men ska inte blogga mer idag, det får bli att fixa lite sen sova. Fortfarande sjuk, så ingen skola imorron tror jag =( Och vi som skulle sätta upp en pjäs på tyskan!! Skit också =(

 

Av Carolina - 28 augusti 2011 17:04

Hej läsare!


Gjorde precis en ny bloglovin ikon till bloggen, ni ser den här bredvid i menyn =D Gillas den? Jag ska göra en bättre sen... LOVAR!! Tänkte göra några som jag ska lägga upp här i ett inlägg som ni kan få låna av mig ;D Men de kommer i ett annat inlägg <3 Ska försöka mig på en ny header nu + ny bakgrund av bloggen.

 

Av Carolina - 28 augusti 2011 11:00

Hej läsare...


Fortfarande sjuk... Men har kommit på en sak =D Igår när jag kollade på Pirates Of The Carabbean 3 så kom jag på vad jag vill jobba med när jag blir stor! Jag ska bli pirat så klart ;D Jag ska resa runt i mitt skepp och min besättning som ska bestå av smurfarna, jag kommer att få en blå värld haha =D

Vad ska du bli när du blir stor? Vill du också segla med mig och smurfarna?

 

Av Carolina - 27 augusti 2011 19:42

Hej läsare! Här kommer lite roliga klipp haha:

 



Av Carolina - 27 augusti 2011 19:33

Hej läsare!


En sak jag stör mig på är när folk kommenterar saker som:

"Hej, jag har frågestund på min blogg. Kolla in och fråga något"

Det är ju inte vi som inte följer din blogg som ska ställa en fråga. Det är ju dom som följer bloggen som ska fråga en massa. Har ni inga läsare? Så ni måste be bloggare som ni är helt okända för att fråga någon som jag som inte vet något om er blogg? Så snälla, vet ni inte att jag följer er så skicka inte sånna kommentarer till mig. Jag kollar sällan på bloggarna som ställer frågor som dessa.

 

Av Carolina - 27 augusti 2011 15:09

Jag lovade...


Och jag håller mitt ord. Ingen ska veta... Även om du gång på gång sviker mig, så delar vi en hemlighet. Du svek mig, du krossade mitt hjärta... Ändån håller jag din hemlighet i tryggt förvar, jag borde inte, för du slet ut mitt hjärta och krossade det. Men ändån gör jag det.

Hon kan ta dig... Men krossar hon ditt hjärta så krossar hon mig, krossar hon mig så krossar jag henne. Allt för att du ska vara lycklig. Krossar hon ditt hjärta, så sitter jag timmar, lidande, för att limma ihop skärvorna hon lämnade. Även om du krossade mitt hjärta, lämnade skärvorna och aldrig såg mot mig igen. Så tänker jag lidande hjälpa dig.


Jag lovar <3

 

Av Carolina - 27 augusti 2011 10:37

Har bestämt mig för att jag vill ha en smurf! Jag och Josse har bestämt att vi ska se filmen SMURFARNA i 3D när den kommer på bio =D

Berney från How I Mey Your Mother är med, så det gillas ju!

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards