Carolina97

Alla inlägg under augusti 2011

Av Carolina - 14 augusti 2011 14:10

HEJ!


Smsade med Vicky igår. Hon hade bytt däcken på sin duett - Vill också ha en a-traktor! Sa till pappa att jag inte vill ha en moppe i komfa present - vill ha en a-traktor! Blir as bra att ha sen när jag tar kortet. Ska ta moppe kort (så får jag ju också traktor kortet). Vill ha en a-traktor! Pappa borde köpa en och Dennis borde hjälpa mig att renovera den! - Billig arbetskraft är bra att ha ;D hihi


Men nu ska jag fixa mig lite, kolla Facebooken, bilddagboken (som jag nog ska ta bort...) och sen ska jag fixa uppe hos hästarna i hagen =) Puss haj

 

Av Carolina - 14 augusti 2011 13:36

Sorry läsare för att det inte kom nått inlägg igår :(


Men hade fullt upp =D Var på Höörs marknar med farmor ;D Köpte en Harry Potter mugg som jag ska ha mitt te i och en hudkräm till Dennis (han tjatar alltid om var det satans hudkrämen är och nu tänkte jag att då kan han få en egen av mig).


Vi gick in på City Gross och köpte lite saker - bla. så köpte jag saker inför skolan, pennor mm. Så nu fattas bara pennskrinet inför skolan - YEY! Men kommer att vara jätte skoltrött nu tror jag, vi ska ju börja få betyg mm :( Får jobba hårdare nu ju! Har bestämt mig för att jag ska ta skolan på allvar nu! Så när skolan börjar blir det nog inte så mycket bloggande (inte så många inlägg per dag).

Måste iallafall plugga en massa tyska - eftersom jag ligger nog helt okej i dom andra ämnena men jag vill inte blir som brossan som fick IG i tyska. Språk är svårt =( Engelska och svenska är jätte lätt (enligt mig) men tyska är jätte svårt. Får inte in allt i huvudet - det stannar halvvägs och dunstar bort typ...


Någon som har ett tips på hur jag inte blir så skoltrött? Och hur jg ska plugga (mest tyskan) för att få in det i huvudet? Behöver verkligen hjälp med det =(

 

Av Carolina - 14 augusti 2011 13:26

Hej läsare!


Kollade precis min hotmail och såg att jag vann http://vadfanskajagheta.se/ 's tävling om mobil appen - nu väntar jag bara på att min tuch-mobil ska komma =D och sen såg jag ett mail om att jag vunnit http://daggdroppe.se/ 's tävling, hon lottade ut Doves nya balsam =D så snart kommer det också med posten :D


Har ni läsare haft tur denna månad? Eller kommer ni ihåg någon månad eller nått år då ni hade ovanligt mycket tur? Berätta! :D <3

 

Av Carolina - 12 augusti 2011 20:55

Hej alla läsare, vet: inte så många inlägg idag menmen... Nu sitter jag iallafall och lyssnar på detta as grymma band:

 

Älskar verkligen deras låtar och absolut så kan man bara inte älska

M. Shadowsröst

Lyssnar på min favvo låt med bandet, här kommer den:

 

Av Carolina - 12 augusti 2011 20:36

Idag har jag varit iväg i Lund och shoppat lite inför skolan =)

  


 

Av Carolina - 11 augusti 2011 22:35

Jupp allihopa! Imorron drar jag iväg till.. Malmö eller Lund (vetifan var) och shoppar loss inför skolstarten ;D Ska köpa ingredienser så att jag kan baka cupcakes också =D GOTT!!!! Men nu ska jag och Dennis se en film sen ska jag natta kudde ;D Tack för att ni läser min blogg <3 Love you guys ;)

 

Av Carolina - 11 augusti 2011 22:21

Nu uppmanar jag alla mina läsare att börja följa http://keela.se/ , hennes blogg äger eftersom hon hittar på en massa tokigheter hela tiden ;D Gjorde den här bilden:

 

Hoppas att ni klickar in på hennes blogg och följer den =) Då ÄGER ni!! Puss hej

 

Av Carolina - 11 augusti 2011 18:46

Hemma från Josse nu =D


Vi hade as skoj: spelade tvspel, kollade på I am number four och Sucker Punch och larvade oss ;D Kollade på en massa roliga youtube klipp och på sveriges mest blåsta fjortis! Hade as skoj iallafall ;) Och kolla vad Josse skrev på sin FB, vårt fina samtals ämne när vi kollade på I am number four vilket var riktigt trevligt och sant:

 

Så fint <3 haha ;D Men har precis druckit te i mammas fina "lilla" kopp =) och snackat lite med familjen och just nu lyssnar jag på Dennis musik (Eminem och dunkadunka...). Mobilen som pappa skulle fixa till mig är nog min snart =)

 

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards