Carolina97

Alla inlägg under augusti 2011

Av Carolina - 22 augusti 2011 21:19

Hej! Har du livlöst, tunt hår precis som jag? Inte längre! Ni kommer ihåg att jag vann en provtub med Doves produkt, det är så att den funkade så bra att jag köpte en stor tub (inte alls dyr, och AS bra). Den gör håret as mjukt, håret får mer volym, det ser starkare ut, det funkar från första gången man använder det, det är billigt och håret mår bra av det. Finns det något mer att begära?

Det är helt enkelt as bra, så jag uppmanar alla att iallafall prova det! Ni kommer inte att bli besvikna. Det står på tuben att det blir bäst resultat efter Doves shampoo, men det blir as bra resultat efter vilket shampoo som helst, tycker jag! Det bästa är att det är både en inpackning och ett balsam, så man behöver bara detta (2 in 1) och såklart ett shampoo ;D Hoppas att ni gillade tipset <3

 

Av Carolina - 22 augusti 2011 19:37

Och nu undrar ni: Varför så mycket höjder? Jo för att jag är höjdrädd, så jag vill övervinna min rädsla innan döden ;D Och familj mm är ju ganska vanligt, piraterna är mest där bara för att jag tycker att det vore as coolt att segla med RIKTIGA pirater och sen har vi ju resorna, mest för att jag aldrig varit riktigt utomlands, så vill åka till några av mina favvo länder innan jag dör =D

 

Av Carolina - 22 augusti 2011 18:49

Kärlek är som en drog...

Du litar på den...

Du älskar den...

Sedan dödar den dig...

~~~~~~~~~~

Jag trodde jag var smart

Riktigt smart

Men sanningen är den

att jag är galen

Galen i dig...

~~~~~~~~~~

Fan ta dig

Du ville inte va med mig

Allt jag hade

Det var mig det drabbade

Så lämna mig ifred

Anar du hur mycket jag led?

Så dra åt helvete där du hör hemma

Det är inget fucking dilemma

---------------------------------------------------------

Hej läsare! En fågel viskade i mitt öra att ni ville ha fler inlägg om kärlek, så här är ännu ett ;D Hoppas att ni gillade dikterna ovan, tycker att dom är så fina <3 Men åter till allvaret:


Som dom som känner mig vet så har det hänt en massa sedan jag skrev om kärlek sist. Jag har bestämt mig för att glömma killen jag varit förälskad i (i 2,5 år!!) eftersom jag och mina kompisar kom fram till att det ändå inte skulle funka ;D Men tyvärr så har jag en ny Mr. X nu haha ;) Fast får nog glömma honom också... De som känner mig vet varför.

 

Men hur glömmer man någon som man har intalat sig själv att man älskar? Personen kan vara ett rent ut sagt as, en idiot, men har man intalat sig själv att man älskar personen i fråga så är det inte alltid så lätt att glömma honom eller henne. Det vet jag om nån, som ni läste så har jag varit förälskad i en kille i 2,5 år (!!) och mina kompisar har sagt att jag skulle glömma honom och att han ändån inte var mogen för någon som mig, men tyvärr så har jag inte lyssnat på dom.


Av och till så har jag sagt till mina kompisar att han inte fanns mer för mig, men sedan har han ändån flikat in sig då och då. Så mina kompisar har börjat säga (varje gång jag säger att det är OVER): "Och hur länge håller det? Efter lunch så är du kär igen..." mm. Men denna gången så LOVAR jag (nästan) att det är slut. Han är inget för mig helt enkelt. Och dessutom är hans kompisar idioter, liksom han. Mer nästa gång =D


Vad vill ni att jag skriver och berättar om? Behöver inte vara inom ämnet kärlek... <3 Kan vara vad som helst! Berätta gärna om egna saker, berätta gärna om när du blev dumpad av personen du älskade över allt annat eller något sådant. See you <3

  

Av Carolina - 21 augusti 2011 19:50

Hej läsare!


Idag har jag varit med Josse, vi har nördat PS2 hela dagen. Vi bakade och drack en massa läsk ;D Bilden nedan är från min Facebook (råkade skriva PSP istället för PS2 så påpeka inte).

Men nu ska jag ut och duscha sen ska jag fixa lite grejor inför skolan imorron <3 see you <3

 

Av Carolina - 21 augusti 2011 12:20

 

 

Av Carolina - 20 augusti 2011 22:58

Hej läsare! Här kommer lite bilder jag hittade på min mobil (skriver under varje):

Denna fina bild är gjord av Noah (han ritade typ av mig)

Bild på min älskade bror Dennis (as gammal och as dålig kvalite)

Anna och Walter (kängrun på Ystad Djurpark)

Jag och Walter (kängrun på Ystad Djurpark)

Jag i min naturliga hårfärg och med min kusin Josse (som nyfödd) i famnen.

Bild - drygt ett år gammal på mig under idrotten i skolan (gilla flätan)

Jag på Kemin (också drygt ett år gammal bild)

Tog ett foto när Tilde, Hanna, Vicky och Maja (?) spelade biljard i skolan - gillar 8an eftersom den är svart och man får inte pricka den! =D

Det här gillas ju?! eller hur?? Ska lägga upp på Facebook också, shit va bilder man kan hitta när man letar lite på mobilen ;D

 

Av Carolina - 20 augusti 2011 22:38

Hej läsare!


Idag har jag varit på loppis med pappa och syrran, träffade min morbror, hans sambo och deras dotter där också. Och min morbrors sambos föräldrar och systrar =D Lyckad dag iallafall. Köpte en rosa gose apa till min kusin, hon blev as glad - hon släppte den inte ur sikte! Sen så käkade vi, käkade en 90g hamburgare och detta:

Vet ni hur gott det var? Pommes äger - bara så ni vet! haha ;D

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards