Carolina97

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Älskar att läsa sånna hära bloggar

Av Carolina - 1 augusti 2011 13:34

En av de sakerna jag älskar är när folk skiver om sitt liv, riktigt alltså.


En tjej klickade in på min blogg och lämnade en kommentar, jag kollade hennes blogg och jag älskar den! Tjejen heter Joanna Halvardsson och driver bloggen http://www.domkallarmighannes.com/ och i sin blogg skriver hon om sitt liv, jag älskar att läsa hennes blogg (har läst hur många inlägg som helst) eftersom hon skriver om att hon har Aspergers Syndrom. Hon är en fotointresserad tjej som har också haft intresset för speedway sedan hon var 2 år. Hon bor med sin katt i Karlstad och gör sina egna smycken. Hennes smycken är jätte coola och fina =)Joanna jobbar som fotograf för Valsarna speedway, Speedwaybladet och hon är redaktör för Aktuell speedway. Hon är även webbmaster och fotograf för junioren Ludvig Lindgren.

  

En annan blogg jag älskar är http://dennism.se/ som skrivs av 21 åriga Dennis Maglic som är homosexuell. Han är från Balkan men bor i Stockholm. Han studerar juridik, jobbar som modell och har ett stort intresse för kläder och skor. Jag älskar att läsa om hans vardag och om hans tankar om saker och ting.

Tycker även att det var jätte elakt av personen eller personerna som sprejade hans lägenhetsdörr med svart färg och orden: "Rasist Bög". Vem gör något sånt? Han lägger ut en massa roliga tävlingar på sin blogg, så gillar du tävlingar så klicka in på bloggen och var med vet jag =) Älskar även hans livsstil, för han håller fast vid att han är som han är och han bryr sig inte om folk säger att han är helt fel.


Det var nog det =)

 

 
 
joanna

joanna

1 augusti 2011 19:17

svar: aw tack så mycket sånt värmer!

http://domnkallarmighannes.com

Carolina

1 augusti 2011 22:20

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards