Carolina97

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Konfaläger + mässa

Av Carolina - 23 oktober 2011 20:26

Okej läsare!!

 

Vill bara börja med att säga att ALLT är Dannes fel, att jag nästan försov mig imorse... Han smsade med mig in på natten, tills han deckade hahahahaha xD LOL!!

Men åter till dagen: Vaknade tidigt (men var svin trött pga. Danne), fixade mig mm. Sen åkte jag till kyrkan och vi hade konfaläger =) Smått skoj då vi kollade på film hela tiden, och är stolt över mig och Annika eftersom vi faktiskt vann tävlingen som vi hade, vann vars ett STORT choklad och biobiljetter =D Så nu SKA jag gå på bio med Fred hahaha xD

Efter lägert var slut, hade vi konfamässa i kyrkan. Jag skulle hjälpa prästen att dela ut nattvarden, höll i kalken med vinet mm. Sa rätt HELA tiden, men på slutet skulle ju jag och prästen också ge varandra, så sa jag rätt på bröd-saken, men råkade säga fel på vin/blod-saken som jag sagt rätt på hela tiden - HAHA!! FAIL!!

Men det var helt okej, mycket skratt iallafall xD Men vi fick en massa gjort =)

Bild på DK, Robin och Axel från konfan =) Vi låg och kollade film hahaha xD

Så när jag kom hem så käkade jag, vilade, kollade tv, smsade med de få sociala personerna i min telefonbok, loggade facebook, skrev en LÅÅÅÅÅÅNG sak till Katty... som hon inte orkade läsa så jag får säga allt jag skrev till henne i bussen imorron haha xD

Vad händer imorron då? Nja... ska nog träna efter skolan med Katty?! Blir ju skojigt, har inte kunnat träna på evigheter eftersom jag haft problem med både fötterna och ryggen. Men allt är okej nu, tror jag =) Så behöver träna lite, ska bygga liiiiite muskler, känner mig så klen när jag inte ens kan ta Lukas i armbrytning med 2 händer... Känns lite dåligt...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards