Carolina97

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Carolina - 1 oktober 2011 15:00

OJ! Hur diskuterar man något så hemligt och ändå så fint? Det fina med det är kanske just hemligheten?! Men jag ska iallafall göra ett försök:

Första kärleken... hmm... första RIKTIGA, där jag visste att han var the one (även om han inte var det) var nog när jag träffade en kille som föll mig precis i smaken. Han såg inte dålig ut eller så precis, han var bara... tja jag vet inte... Inte mogen?! Men jag har iallafall glömt honom nu, han var en riktig idiot helt enkelt!

Första kyssen? Hmm... Vill bevara den hemlisen för mig själv. Kan bara säga att en sån kyss får man aldrig mer igen... <3

 

Av Carolina - 1 oktober 2011 12:00

Konfa läger = WOHO!!

 

Är just nu på konfa läger (dagläger). Åkte till kyrkan och församlingshemmet så jag var där 08:30 (= vakna tidigt!!) och ska vara här till klockan 18:00. Så detta blev ett tidinställt inlägg så ni bara vet, eftersom jag inte har tillfället att blogga idag. Efter konfan ska jag hem om, fixa till mig lite sen kommer Philip och vi ska fira min lilla syster =)

Alla inlägg idag är förtidsskrivna och tidsinställda bara för att ni skulle få något att läsa idag =) + att jag verkligen inte ville hoppa en dag i min 30 dagars utmaning =D

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards