Carolina97

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Carolina - 26 oktober 2011 19:26

Hej läsare!!

 

Idag försov jag mig lite "/ men sen åkte jag till skolan, hängde med Vicky typ HELA dagen xD hade musik, spelar trummor på vår nya låt: Hold the Line! STOLT!! Men funkar det inte så bytar jag och Filippa instrument, så får jag ta gitarren (kan ju spela det, Filippa har aldrig spelat gitarr förr) så får hon ta trummorna (hon äger på trummor). Efter skolan gick jag, Katty och Johan till busstationen. Johan tog bussen hem och jag och Katty gick in om en affär och köpte kakor och nya skor till Katty =) Sen hängde jag med till gymmet med Katty, där träffade vi Markus - KALKONEN!!


Roligt efter träningen, vi tog bussen hem. I bussen att redan Tony, så det blev att sitta med honom. Vi satt och misstolkade en massa saker hihi xD Sen blev Katty lonely i bussen, för jag hoppade av lite tidigare än henne. Så det var dagen?! Nu ska jag nog käka, duscha, smsa med folk som är sociala och sova =) Nattinatti


PS: Orkar inte lägga in bilderna från mobilen till datorn idag, så bildbomben från idag kommer imorron någon gång efter skolan hihi xD

 

Av Carolina - 26 oktober 2011 19:24

Ja, var har jag varit?? Ingenstans faktiskt?! Bara i lilla, underbara Skåne, ingen annan stans "/ Så det blir visst ingen bild xD

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards