Carolina97

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Carolina - 29 oktober 2011 23:06

... Men ändå bad jag min vän att ta reda på om mina känslor var besvarade... Men det var dom inte, som vanligt tycker du att jag är en "sjysst" kompis... Inte någon girlfriend-material... Nänä... Jag visste nästan redan svaret innan, men jag ville veta om det faktiskt var så. Mina vänner bad mig fråga eftersom de tänkte att du kanske fakiskt hade känslor för mig, jag var för feg för att fråga. Så jag bad en gemensam vän att fråga... Som svar fick jag ditt svar vidarebefodrat... Svaret var nej... mina känslor var inte besvarade.... :'(

 

Av Carolina - 29 oktober 2011 14:38

Hahahahahahahaha xD jag dööööör!! En så grym sida! För att komma till sidan, klicka på bilden:

 

Av Carolina - 29 oktober 2011 12:40

...Ta katten och köra...

 

Nä, idag blir det nog ganska chill, tänkte ut och fota lite (så att jag kan redigera och lägga upp här på bloggen, som jag gjorde med de svart/vita-bilderna) och senare blir det att dra till Katty =) Jag, Katty och Elli ska ha lite filmkväll tänkte vi, blir väll skojigt?! Men nu ska jag logga in på bloglovin, läsa lite bloggar och sen blir det nog att dra ut och fota lite, tjao

 

Av Carolina - 29 oktober 2011 12:33

Hur vill jag ha det i stil-väg i höst och vinter? Jo, jag vill köra på det som inte alla vill: Varma Leggings, Linne, Skjorta, Benvärmare och ett par rejäla Kängor med nitar på =) Och som ni som läst min blogg innan vet så är min stil Emo/scene med en liten gnutta Pojk/Flick-style:

 

Av Carolina - 29 oktober 2011 12:00

Åka till älskade Grekland!! Det är det enda jag hoppas att jag kan göra innan jag dör är att åka på semester till Grekland och kolla in saker som är kopplade till grekisk-mytologi!!!

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards