Carolina97

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Carolina - 25 oktober 2011 22:07

... så SKA jag sätta mig vid datorn direkt när jag kommer hem och göra en ny, större header!! Varför?! Jo, för att den jag har nu stör mig, så det får bli en ny, en bättre =) Får se hur mycket jag hinner göra imorron, men vi får hoppas på mycket =) Men nu SKA jag sova, ville bara att ni skulle få veta att jag tänker göra en ny header xD Pussar och Kramar, nattinatti - nu SKA Carro sova...

 

Av Carolina - 25 oktober 2011 21:53

Ja kära läsare =)

Då var det äntligen kväll xD Har smsat med Issa och Danne hela kvällen, satt och dokumenterade NCIS-avsnittet på tv med Danne via sms haha xD Roligt att man hittar något man har gemensamt, som t.ex NCIS =) Sen gav han mig lite låt-tips, ett av hans favvo bands låtar. Det visade sig att dom ÄGER!! Dom är awesome helt enkelt! Men först vill jag bara lägga in ett klipp jag, Simon och Moa kollade på på Moas mobil idag (as bra gjort!!):

Och här kommer en av de as grymma låtarna Danne tipsade om:

Men nu ska jag fixa mig inför sängen, så att jag vaknar imorron (i tid) men det blir nog inte så för jag kommer ännu en kväll smsa långt in på natten med Issa och Danne (oftast tills Issa måste sova och Danne deckar) haha xD Nattinatti <3

 



Av Carolina - 25 oktober 2011 18:40

Hej läsare, jag kom precis hem från konfan, vi var och snackade med en begravningsenteprenör (eller hur det stavas, ni fattar). Var faktiskt helt okej?! Skolan idag var totalt wierdo!! Fick reda på att vi hade tyska-glosor (till idag!!) så fick plugga på dom, fick helt okej resultat - faktiskt! Sen blev jag klar med arbetet på SO:n och vi hade en galen lunch xD Har smsat med Vicky (Maria tog hennes Iphone, så jag smsade med Maria genom Vickys mobil), Anna, Danne och Issa under dagen, just nu sitter jag, Issa och Danne och skickar blondinskämt till varandra - HAHA!! xD


Här kommer en bild från igår (på Katty - glömde lägga upp den):

Och bilder från idag (ursäkta kvalité, men min mobil + skakig Carro = not good):

Sista bilden på lilla Måns på SO:n i datasalen hihi xD

  

Av Carolina - 25 oktober 2011 15:00

Oj, hade en massa bilder här på datorn som jag ritat. Har gjort en massa figurer i GIMP, men tänkte att ni kunde få se en jag ritat för hand, och fotat och lagt in på datorn:

  

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards