Carolina97

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Carolina - 28 oktober 2011 22:25

Hej läsare!

 

Sitter och snackar med Issa på Skype, vi skriver lite låtar till varandra =) Sen lyssnar jag på musik, övar på att sjunga Invisable (min favvo låt) eftersom jag... skulle bli en överaskning men kan inte hålla mig: Jag tänke spela in när jag sjunger den så n kan höra haha xD Gillas väll, eftersom ni tjatat så om en video där jag sjunger??


 

Av Carolina - 28 oktober 2011 22:14

So let me just say that I miss you...
I miss our moments...
Unfortunately ended all too soon...
I miss you...
Do you miss me?

 

Av Carolina - 28 oktober 2011 20:38

Hej älskade bloggläsare!!

 

Som ni vet så hade vi IUP-dag idag i skolan (uppdaterade ju med ett inlägg innan idag), så jag satt mest vid datorn och fjöntade mig som vanligt med personerna i min omgivning xD Gjorde tärningar i trä till min slöjd-lärare och mentor (han ville att jag skulle göra dom), sen käkade vi kaka och drack BlåDåre:

Hade skojigt värre med Anna och vicky idag:

Sen släppte Stefan oss typ en timme tidigare, så satt och underhöll Katty och Elli en stund. Sedan gick jag, Katty, Elli och Johan till busstationen för att möta upp Fredrik. Påvägen dit tog jag en finfin bild på Katty och Johan (Katty i mina berömda glasögon och Johans huvud blev lite suddigt haha):

Men nu ska jag fortsätta att kolla Idol, smsa med folk, bloggar kanske mer ikväll =)

 

Av Carolina - 28 oktober 2011 19:05

Bilder i svart/vit som jag tagit, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:

 

Av Carolina - 28 oktober 2011 11:00

Här kommer en bild på mig för typ... ett år sedan:

 

Av Carolina - 28 oktober 2011 09:30

Hej läsare!!

 

Här kommer ett snabbt inlägg från en skoldator =) Har IUP-dag, så får göra vad jag vill!! Sitter här med Vicky, Anna och Marcus, vi äger ut alla andra! Marcus spelar spel på sin mobil, Vicky och Anna snackar med varandra i telefon (även om de sitter bredvid varandra). Vickys Iphone har damp, hon snackar med den och den byter låt när hón ber den säga vem som sjunger låten... ELAK MOBIL!! Smsar med Markus =) och kollar facebook xD Men nu ska jag logga ut här ifrån, annars kanske min lärare kommer och skäller ut mig?! Nä, han är för snäll för det haha xD

Koversation:

Vicky: "Ring kycklingkungen!"

Mobilen: "Ringer kycklingkungen"

Vicky: "Svara Anna!!"

Anna: "Jag tänker inte svara..."

Vicky: "SVARA!!"

Anna: "Okejdå..."

Vicky: "HEJ ANNA!!"

Jag: -.-'

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards