Carolina97

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Carolina - 21 oktober 2011 23:35

... but that's not true. Loneliness hurts. Rejection hurts. Envy hurts. Everyone gets these things confused with love. But in reality love is the only thing in this world that covers up all pain and makes someone feel wonderful again. Love is the only thing in this world that does not hurt.


Men jag vet inte... kärlek gör jävligt ont... Speciellt när man inte kan släppa personen, ännu värre när personen får en att må skit med en massa mess och via facebook... Man orkar inte helt enkelt. Ens vänner säger till en att personen bara var en i miljonen, att man kommer hitta någon bättre. Visst kommer man säkert det... fast det fattar man inte när man precis fått sitt hjärta krossat...

 

Av Carolina - 21 oktober 2011 23:15

   

Av Carolina - 21 oktober 2011 21:57

Hej alla mina kära läsare =)

Och även hej till er som precis klickade in på min blogg, hoppas att ni fastnar som så många andra som följer den =)


Hur har min dag varit?! Jo, den har väll varit helt okej, mådde lite illa i bussen, så hoppade av ett stop före skolan, så jag gick sista biten - frisk luft liksom. Sen bjöd min mentor på frukost, sen gjorde jag klart min bricka på slöjden, sen hade vi läxtimme - läste - och sen lunch. På lunchrasten hade vi CP-skoj!!! Vi satt och hade gruppterapi med Sofia som ledare, smått roligt för Anna bara: "Jag känner bordets aura" och vi bara: "WHAAAAT?!". Sen hade vi smått skojigt på NO-lektionen, vi andades i sån där luft-mätare som räknade ut hur många liter våra lungor rymde, sen var det svenska... Vad kan jag säga om svenska lektionen förutom att jag ska döda min lärare Alexandra och assistenten Danne... ELAKT!! Och ja... Vicky och Anna kladdade ner min pärm =( Här är iallafall bilder från dagen:

Jag skrev på min biologi-pärm =)

Min fiiiina biologi-pärm =)

Måns blåser och blåser... dock sög han =D

Simon blåste och blåste... men ändå stod både Alvin och DK kvar vid hans sida =D

Resultatet... JA! Jag vet... Mina lungor rymmer minst av alla andra... Men alla gjorde heller inte testen, 100 på att jag har mer utrymme än Vicky iallafall =)

 


Av Carolina - 21 oktober 2011 10:00

Var ska jag börja?!

 

Toppar: Jag hade en månad med Phlilip, jag köpte en vinterjacka så att jag kan vänta på snö med Vicky, jag kom på att min gubbe på wii:et är bäst i bowling, jag klarade NÄSTAN att fälla Josse, jag skrev en ny asbra låt, jag klarade What are Words på trummor - svinbra!! - jag fick sjunga på Sweet Dreams på musiken =) Finns fler toppar men orkar inte skiva alla, dessutom kommer jag inte ihåg så mycket =)


Dalar: Philip gjorde slut med mig, det blev kallt ute, min mobil slutade funka som den skulle, jag fick ont i benet - igen - min dator kraschade, min syrras älskade häst Amadeus dog =( Det finns MÅNGA fler dalar, men jag kommer inte på de flesta just nu, men det finns fler dalar än toppar helt enkelt...

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards