Carolina97

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Carolina - 23 oktober 2011 21:00

Katty, du är en av mina bästa vänner. Vi har haft ett gäng bråk, men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Jag älskar dig för att du finns här för mig, så jag finns här för dig också <3 Jag lovar att jag inte lämnar dig när du behöver mig.

Vill du gråta ut? Gör det hos mig! Vill du skrika? Gör det i mitt öra! Vill du slå på något? Slå på min kudde (inte mig, det gör ont)! Vill du snacka? Snacka med mig! Vill du bara ha en vän vid din sida? Så ska du veta att jag alltid kommer finnas här för dig! <3

För äkta vänner finns det inte många av, men du är en äkta vän... Jag älskar dig min älskade, söta, crazy, wierdo Katty =) <3 Och till alla läsare: Besök Kattys underbara blogg: Klicka på bilden på henne ovan för att komma till bloggen.

 

Av Carolina - 23 oktober 2011 20:46

Blev smått arg när jag fick reda på att bloggplatsen.se gjort bloggarna bredare, så nu ser min header sådär JÄTTE liten ut =( Men löste en del av problemet genom att ändra sida på informationen mm =) Även om allt känns bakvänt så... Men ska göra en ny header, så snart är allt förhoppningsvis tillbaka där det ska vara =) Och den headern ska vara bredare xD

 

Av Carolina - 23 oktober 2011 20:26

Okej läsare!!

 

Vill bara börja med att säga att ALLT är Dannes fel, att jag nästan försov mig imorse... Han smsade med mig in på natten, tills han deckade hahahahaha xD LOL!!

Men åter till dagen: Vaknade tidigt (men var svin trött pga. Danne), fixade mig mm. Sen åkte jag till kyrkan och vi hade konfaläger =) Smått skoj då vi kollade på film hela tiden, och är stolt över mig och Annika eftersom vi faktiskt vann tävlingen som vi hade, vann vars ett STORT choklad och biobiljetter =D Så nu SKA jag gå på bio med Fred hahaha xD

Efter lägert var slut, hade vi konfamässa i kyrkan. Jag skulle hjälpa prästen att dela ut nattvarden, höll i kalken med vinet mm. Sa rätt HELA tiden, men på slutet skulle ju jag och prästen också ge varandra, så sa jag rätt på bröd-saken, men råkade säga fel på vin/blod-saken som jag sagt rätt på hela tiden - HAHA!! FAIL!!

Men det var helt okej, mycket skratt iallafall xD Men vi fick en massa gjort =)

Bild på DK, Robin och Axel från konfan =) Vi låg och kollade film hahaha xD

Så när jag kom hem så käkade jag, vilade, kollade tv, smsade med de få sociala personerna i min telefonbok, loggade facebook, skrev en LÅÅÅÅÅÅNG sak till Katty... som hon inte orkade läsa så jag får säga allt jag skrev till henne i bussen imorron haha xD

Vad händer imorron då? Nja... ska nog träna efter skolan med Katty?! Blir ju skojigt, har inte kunnat träna på evigheter eftersom jag haft problem med både fötterna och ryggen. Men allt är okej nu, tror jag =) Så behöver träna lite, ska bygga liiiiite muskler, känner mig så klen när jag inte ens kan ta Lukas i armbrytning med 2 händer... Känns lite dåligt...

 

Av Carolina - 23 oktober 2011 13:00

Meningen bakom mitt bloggnamn Carolina97??

Det var så här att jag började med att heta Carolina97 på bilddagboken, sen hängde det liksom med, så jag döpte min första blogg (som jag hade på bloggsida, eller vad det heter xD) till Carolina97, sen bytte jag till bloggplatsen. Jag ville byta till blogg.se men tyvärr så kunde man inte ha siffror i blogg-namnet, så jag kunde inte heta Carolina97, sen kom jag på ett jätte bra namn, men när jag aktiverat blogg-kontot mm så fattade jag inte ett skit. Så jag tog bort kontot efter typ... en kvart?! Och kom tillbaka till bloggplatsen. Kanske bytar till blogg.se och använder det bloggnamnet jag kom på när jag fattar blogg.se?! Får fråga mina kompisar hur det funkar, Vicky har ju blogg.se så hon kan säkert förklara ett och annat =)

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards