Carolina97

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Carolina - 14 oktober 2011 13:00

Hehehe... nu får jag nog förklara mig för Philip efter det här?! Jag hade jätte svårt att hitta dessa, eftersom jag egentligen inte tycker att någon kändis är attraktiv?! Jag kör mer på lillebrors-söt här, alltså inte 'OMG vad sexig han är' - snygg. Men här kommer bilder på 5 kända killar och ett BIGT varför:

1. Cody Simpson. Varför?! Jo, för att han är min favvo artist bland killarna såklart =) Dessutom så är han ju Justin Biebers motsvarighet, så varför skulle jag inte gilla JB's konkurent?! haha

2. Alex Pettyfer. Varför?! Nja... han är med i en av mina favvo filmer: I am number four och Wildchild. Han är väll gullig?! Inte vet jag.... Hade ju trots allt jätte svårt att hitta 'attraktiva' kända killar?!

3. Bruno Mars. Varför?! Hade ett långt samtal om honom med Josse i helgen, vi kom på att Bruno hade varit helt okej om han fixade sitt hår lite. Men han är lillebrors-söt iallafall =)

4. Orlando Bloom. Varför?! Har alltid gillat honom, han är med i några av mina favorit filmer såsom Sagan om ringen och Pirates of the Carabbean. Han ser väll helt okej ut?! Vad vet jag...

5.  Kenny McCormick. Varför?! Han är den gulligaste i Sauth Park haha x)

    

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards