Carolina97

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Carolina - 24 oktober 2011 21:06

Hellihallå alla läsare =)

 

Dagen började trött... Denna gång inte bara Dannes fel, utan även Issas. Vi tre smsade långt in på natten, vilket gjorde att Issa försov sig lite idag haha xD Sorry, och sorry Danne för att jag och Issa är mer awesome än dig xD Sen hoppade jag på bussen, åkte en bit. Sen hoppade Katty på =) Alltid roligt när Katty kommer in i bussen, hon satt med Jacki och jag satt (motvilligt) med pratglada Laxi xD Laxi är hans nya smeknamn!! Fy fan vad han snackade hihi xD


Men så kom jag till skolan, hade engelska, matte, musik, so och idrott. Helt okej dag helt enkelt. Efter skolan blev det att dra med Katty till kraftverket och träna lite =D Gick super!! Blir kanske mer träning på onsdag med henne, och då ska jag nog klå Danne i armbrytning också xD Issa tror kanske inte att jag kommer klå honom, men jag har bra självkänsla så...jo...jag kommer förlora =(

Sen tog jag bussen hem, käkade, gick ut till djuren, smsade med Anna, Fred, Issa och Danne mfl. Och nu sitter jag på facebook, väntar på att Issa ska lägga in bild på sina naglar på sin blogg och tänkte ut och duscha lite?! Men här kommer bilder från engelskan:

Tycker ni inte att Vickys Sven-Lars är gullig?! haha xD

 

Av Carolina - 24 oktober 2011 20:17

Ja, här kommer då bilden på mig och en vän:

Här är en bild (som jag haft innan i bloggen) på mig och min älskade "syster" Anna =) Gillar den verkigen, den togs i hennes garderob-spegel hemma i hennes underbara rum i somras =)

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards