Carolina97

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Carolina - 6 oktober 2011 19:08

Mina favoritbloggar?!

 

Hmm... vet inte vilka som är mina favvosar, men här kommer dom jag följer mest iallafall:

Vickys blogg, hon är en av mina klasskompisar =)

Vickys syster Ericas blogg =)

Annas, en av mina bästisar, blogg =)

Bloggen jag följer mest av alla, Moa skriver spännande och roligt =)

Bloggen jag följer näst mest, Keela skriver roligt och man skrattar nästan alltid när man läser hennes blogg =)

Har följt Viras blogg länge, kan inte slita mig från den. Tyvärr uppdaterar hon inte så värst mycket.

HOFT bloggen är en rolig blogg, det var på denna bloggen jag lärde mig mycket inom Gimp =)

Alexandra är en rolig tjej som bor i Stockholm som uppdaterar MYCKET!! Vilket är bra =)

En blogg om Dennis som skriver om allt mellan himmel och jord, han skriver bla. om din karriär som modell, hur det är att vara gay och om sitt liv =) Intressant blogg, klicka in bara för att vara nyfiken, du fastnar!

 

Klicka på bilden på bloggens header till bloggen du vill besöka så kommer du in på bloggen =)

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards