Carolina97

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Carolina - 9 oktober 2011 11:00

Orkar inte skriva mer om religion, det var svårt första gången, så orkar inte skriva om det en andra gång. Därför så ska jag berätta andra saker jag tror på:

Äkta kärlek och kärlek vid första ögonkastet. Många säger att det bara är skit snack, men jag tror på det och jag står för det jag står för.

Spöken och andar. Tyvärr tror jag faktiskt också på demoner. Hatar egentligen sånt creapy shit men tyvärr så skrämmer jag min själv med att tro på det...

Varulvar och vampyrer. Japp, tro det eller ej, men jag tror på dom! När jag var yngre sa alltid mamma att jag inte fick vara ute på nätterna när det var fullmåne, för då kunde varulvarna komma och ta mig. Jag tror fortfarande på det, så jag är typ aldrig ute när det är fullmåne. Vampyrer då?! Tror dock inte att det finns vampyrer som sover i kistor, glittrar i solen (som twilight-vampyrerna) eller dör av solljus. Tror dom är precis som valiga människor, det är därför folk inte tror på dom. Tror bara på det där med att dom dricker blod, x-trem hörsel, x-tremt spiiidade, x-trem syn mm.

Man kan få fyrkantigt huvud och ögon efter för mycket tid framför datorn och tv:n... Mamma sa alltid det när jag var yngre, och när man var yngre trodde man på allt mamma och pappa sa, de var ju trots allt ens hjältar =)

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards