Carolina97

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Carolina - 5 oktober 2011 20:47

... gick väll sådär?!

 

Fick börja på vår nya låt, What are Words. Roligt för Philip skrattade åt att vi har trummor mm med i den, men det har vi. Och jag, Carolina, som aldrig har haft någon takt-känsla, aldrig velat prova att sitta vid trummorna, spelar nu trummor på vår version av What are Words =)


Gråter nästan varje gång jag ser videon, som min musiklärare sa idag när vi såg den: "bättre kärleksförklaring kan man inte ge"... <3

 


Hoppas bara att jag blir bättre på det till nästa konsert =)

Tycker dock att det gick jätte bra idag, för att vara första gången jag satte mig bakom trummorna och spelade. Trodde aldrig att det skulle vara så lätt att spela något sådant. Så nu kan jag: spela keyboard, bas (basen är mitt huvud-instrument), sjunga (nr.2), gitarr (nr.3) och spela trummor =) Glatt överaskad blev Lina när hon kom in med de som skulle sjunga efter att de suttit i rummet bredvid och tränat på sången, hennes ögonbryn åkte upp i pannan och hennes haka föll ner mot bröstet när hon såg mig bakom trummorna haha =)

Det är så man får Lina att bli förvånad!! Man sätter Carro bakom trummorna och ber henne spela ditten och datten haha xD

 

Av Carolina - 5 oktober 2011 20:42

Från barndomen eller?!

 

Isåfall är det nog... hmm... vad man fick tänka nu då! Kommer ihåg en mardröm jag hade, jag vaknade kallsvettig mitt i natten och skrek efter mamma, nu i efterhand skrattar jag åt det:

Jag, Knatte, Fnatte och Chatte (ni vet dom i kalle anka) åkte i en sån där vagn på ett spår, sån som de 7 dvärgarna lägger diamanderna i, och vi blev jagade av en blodtörstig farbror Joakim =O Jag kommer ihåg att jag blev jätte rädd varje gång det kom på tv efter drömmen haha =)

Det är nog vad jag kommer ihåg från när jag var RIKTIGT liiiiiten...


Men oj! 30-dagars inläggen blir bara mindre och mindre, detta får vi snart ändra på tycker jag!! =)

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards