Carolina97

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

Dag 10 – Diskutera din första kärlek och första kyss

Av Carolina - 1 oktober 2011 15:00

OJ! Hur diskuterar man något så hemligt och ändå så fint? Det fina med det är kanske just hemligheten?! Men jag ska iallafall göra ett försök:

Första kärleken... hmm... första RIKTIGA, där jag visste att han var the one (även om han inte var det) var nog när jag träffade en kille som föll mig precis i smaken. Han såg inte dålig ut eller så precis, han var bara... tja jag vet inte... Inte mogen?! Men jag har iallafall glömt honom nu, han var en riktig idiot helt enkelt!

Första kyssen? Hmm... Vill bevara den hemlisen för mig själv. Kan bara säga att en sån kyss får man aldrig mer igen... <3

 

 
 
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

1 oktober 2011 16:01

Vad roligt att du tävlar om en valfri vara från Uffessakerochting! Tävlingen avslutas på söndag. Hör av mig när vinnaren är presenterad! LYCKA TILL! Ha en awesome lördag! =)
Kram

http://adaras.se

Carolina

4 oktober 2011 10:53

=)

 
Sofia

Sofia

3 oktober 2011 13:05

Nu är vinnaren av Britneys nya parfym uppe! Kika in för att se om du vann!

Var gärna med i veckans blogg eller någon annan av mina tävlingar :)

http://smnmode.blogg.se

Carolina

4 oktober 2011 10:53

ska kolla =)

 
Sannalitens.se

Sannalitens.se

3 oktober 2011 13:48

Svar: Okej :) Gud vad jag haft fullt upp senaste tiden, därför jag inte svarat någonting. Vad har du gjort för kul senaste veckan? :) Kramar!

http://Sannalitens.se

Carolina

4 oktober 2011 10:54

nja.. har varit mycket med kompisar, med min pojkvän och hängt med familjen. Men tyvärr är jag sjuk nu =( vad har du gjort den senaste veckan då? Kram Carro

 
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

3 oktober 2011 20:34

- Hej söt! Vad kul att du var med och tävlade om en Chilladress! Vinnaren är publicerad på bloggen! :)
Passa gärna på att vara med i min nya tävling:
http://adaras.se/2011/october/vinn-fargade-linser-fran-lensstore.html#comment

Kram! <3

http://adaras.se

Carolina

4 oktober 2011 10:53

ska kolla =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards