Carolina97

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Dag 13 – Någonstans du vill flytta eller besöka

Av Carolina - 4 oktober 2011 11:14

När jag var yngre så var min dröm att flytta till Grekland, Paris, London eller USA! Men nu vill jag bo kvar i Sverige, för det är här alla min vänner är, det är här min familj finns. Jag skulle aldrig kunna lämna dom för ett liv jag inte vet något om!


Men jag vill helt klart resa en massa! Var jag vill resa och varför:

1. Grekland - vill besöka platser som har med min favorit mytologi att göra. Ja, Grekiskmytologi. Och vill besöka Athen =)

2. London - vill vara där dom talar brittiska, eftersom jag på något konstigt vis valde att tala brittiska när alla andra snackade amerikanska.

3. Paris - vill se Eifeltornet med mina egna ögon.

4. USA - vem vill inte åka till det kända USA?! =O Vill åka till Carlifornien, vad finns i Carlifornien då som intresserar mig? Jo, där finns Los Angeles = Hollywood!!

5. Danmark - har redan varit där en gång, men jag var jätte liten då. Så vill åka dit igen bara för att se om allt är lika dant nu i mina ögon som när jag var liten. Samt att jag gärna vill kolla in Bakken =P

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards