Carolina97

Alla inlägg under september 2011

Av Carolina - 22 september 2011 23:03


Och du kanske trodde att du var muppig på facebook?!

 

Av Carolina - 22 september 2011 22:48

Eller vad tycker ni om mitt jobb på Facebook?! Tycker dock att det är det bästa jobbet ever ;)

 

Av Carolina - 22 september 2011 22:22

De roligaste personerna på facebook:

Fråga inte... har ni möjlighet så kolla hela konversationen... Ni kommer dö av skratt hahahahahahahahaha ;)

 

Av Carolina - 22 september 2011 22:05

Glöm aldrig... bara acceptera...

För det kan hända igen... och igen...

Så lyd mitt ord: GLÖM INTE!


För vad som än händer, så kan det hända igen. Och det måste du vara berädd på, annars kommer det göra ondare än första gången. Så glöm inte, för det kan förstöra allt... Det kan förstöra hela ditt liv... Jag vet hur det känns... Men jag kommer ihåg saker från och med nu... Så det ska inte få förstöra igen. Det ska inte få riva min mur. Det ska inte få bränna ner mitt slott. Mitt hjärta är mitt slott och min hjärna är min mur... Jag tänker inte låta någon komma innanför muren som inte är värdig det... Igen...

 

Av Carolina - 22 september 2011 21:24

Här är några bilder från skolan samt från bussen:

  

Dk den muppen och Diana den bitchen haha ;) 

  Anna och Vicky... IQ befriade varelser ;)   Varför sitter Vicky på golvet?! :O   Jag i bussen påväg hem från träningen <3

 

Av Carolina - 22 september 2011 19:14

Är jag kär i dig

eller i ditt utseende?

I din själ

eller i ditt bländande leende?

I ditt hår

eller i ditt underbara beteende?

Det är något speciellt med att finna en person som är precis allt i ett. Kommer speciellt ihåg en kommentar från en av mina kompisar när jag berättade om dig för henne:

"Han kan inte vara verklig så som du berättar, han kan inte vara så perfekt" men det visade sig att allt jag berättat var sant, för du är perfekt <3 Trodde aldrig att jag skulle kunna hitta någon som dig <3

Många säger att dom aldrig kommer hitta den rätta. Men det kommer dom, för det gjorde jag. Lilla Carro som aldrig skulle hitta någon att älska... Lilla Carro som bara hängde med sina kompisar men som aldrig gjorde något speciellt... Lilla Carro som bara hängde med en av sina bästa vänner på en rolig sak och som träffade den gulligaste personen ever <3

Kommer ihåg att jag stod och snackade med en kompis på busstationen. Jag sa: "Jag gillar honom, men jag är inte hans typ, jag har inte en chans... som vanligt" men hon berättade för dig om mina känslor... Och gav dig mitt mobil nummer... Vi messade mycket... Och se nu var det tog oss <3 Jag älskar dig över allt annat <3

 

Av Carolina - 20 september 2011 21:22

Jag och Måns körde lite hederlig armbrytning i skolan... Jag lät honom vinna (höhö...) Jag visar hur stark jag är (kör med 2 händer... Men det är för att jag är tjej):

 

Av Carolina - 20 september 2011 21:15

Hej älskade läsare!


Idag var det roligt värre i skolan ;D Bilderna säger allt:

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards