Carolina97

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Carolina - 2 september 2011 22:54

Hej läsare! Här kommer några dikter jag skrev ner och fotade med mobilen:

Vad tycker ni? Fina dikter? Fin skrivstil? ;D haha, nä men hoppas att ni gillade!

 

Av Carolina - 2 september 2011 21:11

Verkar bli att sticka o gymma med Katty på måndag?! Hoppas mamma läser detta för jag behöver 18 spänn till min lärare (köpe glass till mig) och 50kr till gymmet ;D betalar mamma eller pappa?! Inte? de borde dom =D

 

Av Carolina - 2 september 2011 20:45

Hej läsare!


Nu har vadfanskajagheta-Alexandra en bloggtävling igen som jag är med i hihi xD

Klicka på bilden för att komma till tävlingen

 

Av Carolina - 2 september 2011 20:24

Hej läsare!!


Är med och tävlar om ett valfritt märkesplagg hos vadfanskajagheta =D

Klicka på bilden för att komma dit

 

Av Carolina - 2 september 2011 20:15

Hej läsare!

Vill du som läsare studera vidare efter skolans slut? Vet du inte vad du ska välja eller var du ska gå? Klicka då in på länken nedan för att läsa mer om hur du hittar den perfekta högskolan och universitetet: studeravidare.se

PS: Jag ska studera vidare efter skolans slut (efter gymnasiet) =D

 

Av Carolina - 2 september 2011 17:59

Hej läsare!


Sorry att jag inte skrev igår, var hos Josse och lärde henne räkna matte haha ;D Det är så att deras mattelärare inte lär dom ett dugg, och eftersom jag är ganska bra på matte så pluggade vi lite och tro det eller ej men detta är vad hon sa:

"På 5 minuter har du lärt mig mer än vad min mattelärare gjort på flera mattetimmar" - Känner mig STOLT ;D haha


Men åter till idag: Vi hade svenska idag, var j-vligt skojigt haha ;d Dubbel timme

(markerade svenskan med grönt och NO:n med rosa)

Vi läste typ hela timmen, jag skrev lite på min berättelse Tvilling Tornen, som handlar om Kimmy Smith som går till sitt jobb en helt vanlig dag och plötsligt krashar ett plan in i World Trade Center (som hon jobbar i). Värsta är att hon är medveten om att hon kommer att dö... =( Berättelsen ska jag lägga upp när den är färdig. Men iallafall: Så jag hade iallafall en as äcklig eftersmak efter NO:lektionen (berättar snart varför) så Måns var så snäll att han gav mig sin CocaCola =D Tack Måns <3


Sen så fick vi göra typ vad vi ville, så Måns, Alvin och DK spelade biljard, kollade en stund på det. Sen så lånade jag pengar av Alexandra (svenska läraren) så jag köpte en glass ;D GOTT!! Så gick jag förbi ett av grupprummen där Anna, Vicky, Hanna mfl. satt inne och läste en lapp de satt upp på dörren:

haha ;D Vill gärna ha en sån - eller?! :O

 

En jag kanske ska berätta varför jag hade en konstig efter smak efter NO:lektionen?! Här kommer det: Vi hade NO/Kemi så drog Jonas (läraren) fram en CocaCola flaska och alla bara: "AAAAA!! Ge oss, ge oss..." men han drack lite (i ett glas - LOVAR) Sen fixade han med CocaCola (blandade det) med färskkol = Konstig svart sörja. Sen la han det i ett filter och när det var några minuter kvar till slutet av lektionen så frågade han om någon ville smaka den gråa sörjan han fått fram genom filtret. Jag bara: "JAAA!!"  också drack jag det - AS ÄCKLIGT!! Men drack upp allt i min kopp - borde inte ha gjort det. Så mådde smått illa efter det, det smakade typ så som när man häller vatten på papper, strör socker över det (blir as sött) och sen slickar på det... Vadådå? Har aldrig ni gjort det förrut? Måste filma nästa gång jag gör det bara för att folk ska få se min min haha ;D Ser smått rolig ut =D

Så det var snällt av Måns att ge mig sin CocaCola för att få annan smak, försökte tvinga av både Pontus och Simon lite, men Simon bara: näää och Pontus bara: du får en hel på måndag och jag liksom bara: men då har jag ju inte smaken kvar, men jag vill ändån ha en på måndag =)


Jag och Måns (den andra) hade vår armhövnings tävling idag (DK skulle varit med, men han kom inte). Måns störde mig hela tiden, så gjorde bara tre (Faiiiil) så han vann =( 1-0 till Månsemannen. Men på måndag på idrotten blir det andra blåbär i skogen - då vinner jag! Ska fan hitta på nya tävlingar hela tiden, så att vi kan hålla igång vår tävling till slutet av 8an iallafall ;D

    

Skriver mer när jag städat klart rummet (få inte gå ut på hela helgen om jag inte städar rummet idag) - (ser ut som om någon smällt en bomb där inne).

  

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards