Carolina97

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Carolina - 18 september 2011 12:42

Nu ska ni veta en sak mina kära läsare! Windows Movie Maker vill inte laddas ner på min dator, den vill inte laddas ner på familjens dator... och jag får ju knappast testa att ladda ner den på Dennis dator... Även om det säkert funkar på hans as bra dator!! Så trött på att saker inte funkar som jag vill på min dator :(  Någon som vet ett annat bra video-redigerings-programm till windows? Behöver verkligen ett så jag kan fixa lite filmer och lägga upp när jag sjunger här på bloggen =S

 

Av Carolina - 18 september 2011 11:08

Varför kan du inte bara vara glad när jag är det?

So What ifall att du har kärleksproblem, jag kan hjälpa dig. Jag vill vara den vännen som du kan gråta hos, men du bryr dig inte. Du mår dåligt, det vet jag, men måste väll inte gå ut över mig? Bara för att du mår dåligt behöver du inte få mig att må på det viset, för en gångs skull är det jag och inte du som är glad och mår bra. Men det gör jag inte längre...

Oron gnager i magen, jag är rädd för att förlora dig. Jag vill inte att det ska vara så att bara för att jag har funnit någon speciell så måste jag ofra någon jag älskar. Ja, jag älskar dig, för du har alltid funnits där. Du har varit min bästa vän. Men nu vet jag inte längre, för du bryr dig inte. Du bryr dig inte om mina känslor. Du får mig att gråta, du får mig att vilja försvinna. Jag orkar inte med det här längre, jag orkar inte med skiten.

Kan du inte vara glad för mig för en gångs skull? Jag försökte alltid le och skratta när du mådde som bäst och jag mådde skit, jag ville bara komma hem, slänga mig i sängen, dra täcket över mig och gråta. Jag häll allt inne för din skull, jag ville verkligen inte dra ner dig på jorden när du vandrade på moln. Men nu gör du det motsatta, du mår dåligt och jag mår bäst. Men du ler inte, du skrattar inte, du lotsas inte som jag gjorde för din skull. Du drar ner mig på jorden, du drar ner mig med en sådan fart att jag krachar och jag vet inte om jag kan komma upp igen.

Du skriver att jag är kaxig, att jag käftar emot, när jag egentligen bara frågar varför du mår dåligt och varför du är så sur på mig... Jag har bara lust att be dig att dra... Men jag gör inte det, för du är en speciell vän, det ända felet är att du inte låter folk berätta och hjälpa. Du borde låta folk komma nära då och då. Jag lät folk komma nära, men inteför nära. Du var en av dom som kom innanför min mur, jag litade på dig. Men du raserade den...

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards