Carolina97

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Carolina - 17 september 2011 22:32

Hej läsare!


Kom precis hem från Philip, vi kollade på en as äklig film om några som torterade mannen som kidnappat och dödat deras son :O Sen så kom jag på att hans syrra är jätte rolig ;) och hans mamma äger på att laga mat =) Dessutom så är Philip bra på att göra tårta, även om hans mamma gjorde det mesta haha ;)


Men vi sprang på fältet och spelade boll med Charlie, Philips voffsing, och Philip spelade Gutare Hero (eller hur det stavas). Han är fan sjuk i huvudet, ni ska se hur han spelar, han måste ha något fel i huvudet alltså haha ;) Men han är söt ändå =)


Men det var nog allt, ja, jag ser ut som ett troll eftersom Philip och jag hade wax-krig!! :D As roligt förutom att han sen tog hårspray i hela mitt hår :(

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards