Carolina97

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Carolina - 7 september 2011 19:27

Ny header nu ja ;D Vad tycks? tycker att den blev as bra! Fotade en massa idag ;D visste ni att min mobil fotar bättre än min systemkamera?! :0

Men nu ska jag kolla facebook sen blir det att duscha mm. Pöss haj

 

Av Carolina - 7 september 2011 17:02

Vill du klistra ihop mitt krossade hjärta? För jag har entligen hittat någon jag skulle gå över de sju haven för att få hålla i handen... Är det sant? Allt vad de säger... Hoppas det... För varje ord får mig att le... För varje ord får mig att rysa.... För varje ord får mig att öppnas mer...och mer...

Men det kanske är för snart? Har jag kommit över honom än? Ja, jag tror det...

Skulle du vilja ta hans plats i mitt huvud, i mitt hjärta? Ja, jag tror det...

Skulle du få alla blad på träden att falla, för att få mig le? Ja, jag tror det....

Vad tycker du? Ska vi testa? Eller ska vi skita i det och låta allt falla i glömska?

 

Av Carolina - 7 september 2011 16:36

Varför?


Jo, för att igår när jag åkte med mamma till sjukhuset så kom vi då dit, gick ganska snabbt med före-grejorna. Sedan tog de blodprov mm. Sen kom det:

Vi blev visade till ett rum och dom bara: "vi har em stor olycka påväg in, så det tar lite tid" LITE?! Det tog fan hela natten!! Tillslut var klockan typ 00:00-nått så vi åkte hem, var inte hemma förrän typ (?) 01:00-nått. Och kunde verken sova i bilen eller på sjukhuset. Så sov tungt hela natte, missade bussen nu på morgonen så brossan skjutsade mig.


Kemin igår var ganska rolig, skrev mer på labbrapporten samt gjorde x-perimentet. Vi skulle separera saltet från sanden (som Jonas blandade till oss) med hjälp av saker som brännare och vatten. Blev så här:

Idag hade vi Kraft, No (gjorde as roligt x-periment), engelska och musik. På kraften snackade vi mest, jag och Måns tog upp saker från elevrådet. Sen på No:n så gjorde jag, DK och Filippa detta x-perimentet:

Det var typ att vi blandade T-röd och vatten sen ritade vi med en färg (brun på bilden) på en bit filterpapper sen hängde vi det över blandningen. Då separerade sig färgerna och man såg de ursprungliga färgerna =)


På engelskan satt jag och Måns mest och snackade skit haha ;D men iallafall så blev det att spela på musiken. Skulle spelat gitarr på låten Run Runaway men Rosa (en av lärarna) ville att jag skulle spela mitt huvudinstrument, som alla ni som läst min blogg länge vet så är det bas =)


Innan jag hoppade på bussen så stod jag och Oliver och snackade en massa haha, han är rolig Oliver =). I bussen satt jag först och snackade lite med Oscar, sen snackade jag lite med Jesper.


Och förresten: på lunchen gick jag till busstationen, Katty skulle åka hem (mådde inte bra) så underhållde henne lite. Vi snackade lite skit, sen kom vi fram till saker ;D Älskade lilla Katty <3

  

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards