Carolina97

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Carolina - 3 september 2011 15:02

" Jag tävlar hos Beatrice, mamma till skutten Robin om en personlig almanacka från Personlig almanacka!
Tryck HÄR för att komma till tävlingen :)"

 

Av Carolina - 3 september 2011 14:44

Hej läsare!


Vadfanskajagheta har nyligen lagt upp tävlingen om ett Hello Kitty-tält som jag vill vinna till min lilla syrra Amandas födelsedag (skulle sitta parfekt!) så varför inte kolla in tältet jag ska försöka vinna till henne här:

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!

Av Carolina - 3 september 2011 13:37

Hej läsare!


Nu blir det att åka till min farmor, så det blir nog inte så mycket mer bloggande idag. Carola och Björn (syrran och hennes sambo) var precis här och lämnade kaninungarna =D YEY! As gulliga <3 bilder kommer! Och träffade deras nya vovve Ozzy, riktigt gullig ;D

Fick denna med posten - vill på språkresa nästa sommar, till Brighton!!

Av Carolina - 3 september 2011 10:21

Haha, va bara tvungen att lägga ut detta:

Sorry för de konstiga, men var tvungen att PrintScreena 2 ggr för att få med allt och sen när jag klippte till det blev det inte alls bra haha ;D

 

Av Carolina - 3 september 2011 09:56

Hej läsare!


En sak som jag stör mig på är att det finns så många fjortisbloggar, men as lite emobloggar?! Hellre emo än fjortis - BIG TIME!  På min skola verkar det som om folk vill ha en stilkod. Ingen får vara för emo, för då klankar fjortisar mfl ner på dom. Varför?! Ibland hade det varit bättre om vi hade skoluniform :S

Men vi får väll välja stilen emo om vi vill? Enligt mig finns det bara två riktiga emos i vår skola, och där står vi - omringade av en massa fjortisar. Två emos, minst tjugo fjortisar! Hade vi bara fått vara som vi vill, så hade vi inte fått några ord efter oss, så skulle vi kunna somna utan att höra folk säga att vi ska cutta oss, att vi är onormala. Men vad är normalt? Egentligen så är det en komplimang när folk säger att vi är onormala, normalt är tåkigt! Finns det en hemlig stilkod i vår skola som jag inte förstår? Finns den över hela sverige? Och varför blir jag klassad som idiot bara för att jag är den jag är?

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards