Carolina97

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Carolina - 16 september 2011 20:38

Fullt normala ;)

Och för er som undrar: Hon vet inte varför hon har ont i fingret!

Av Carolina - 16 september 2011 18:07

Hej läsare!


Helt CP i skolan idag alltså:

1. Två av våra lärare glömde att vi satt i grupprum o dissade oss ;)

2. Vicky kastade äpple på mig i matsalen så ett glas åkte ner och alla applåderade ;)

3. Oscar och Anna sa på svenskan att Anna får slå på mig för jag har lägre IQ än henne... Hmm...

4. Philip bar runt på Erik efter skolan :O

5. Hanna försökte blåsa upp en ballong....


Förklaringar:

1. Jag, Anna, Diana, Hanna och Vicky satt i ett grupprum och vår lärare bara: "nu lämnar ni inte rummet förräns jag kommer och hämtar er" men hon kom aldrig och hämtade oss :O

2. Vi satt i matsalen, jag sa något till Vicky, så hon hotade mig med att kasta sitt äpple på mig. Men så tappade hon det mot mig, det föll på Ericas tallrik, på gaffeln som slog till Ericas glas och det föll ner från bordet. Så alla applåderade åt lilla Vicky, klumpigaste tjejen EVER!

3. Vi skulle skriva ett argument och Anna och Oscar skrev: Anna får slå på Carolina för Carolina har lägre IQ än Anna. Carolina är trög för hon har lågt IQ. Men Carolina tycker att Anna har lågt IQ och att man inte får slå på känsliga flickor. Alltså får Anna slå på Carolina.

4. Philip bar runt på Erik och Erik tyckte det var as roligt ;)

5. Hon failade totalt! Kolla film:

Sen så filmade jag lite under vår as roliga plugg-timme:

Hahahaha ;) LOL!!

Men annars då? Inget speciellt, ska hem till Philip imorron =) Min kära Philip blev man i onsdags, han fyllde 16 år =D Wow, så stolt ;)

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards