Carolina97

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Thats why I smile

Av Carolina - 22 september 2011 19:14

Är jag kär i dig

eller i ditt utseende?

I din själ

eller i ditt bländande leende?

I ditt hår

eller i ditt underbara beteende?

Det är något speciellt med att finna en person som är precis allt i ett. Kommer speciellt ihåg en kommentar från en av mina kompisar när jag berättade om dig för henne:

"Han kan inte vara verklig så som du berättar, han kan inte vara så perfekt" men det visade sig att allt jag berättat var sant, för du är perfekt <3 Trodde aldrig att jag skulle kunna hitta någon som dig <3

Många säger att dom aldrig kommer hitta den rätta. Men det kommer dom, för det gjorde jag. Lilla Carro som aldrig skulle hitta någon att älska... Lilla Carro som bara hängde med sina kompisar men som aldrig gjorde något speciellt... Lilla Carro som bara hängde med en av sina bästa vänner på en rolig sak och som träffade den gulligaste personen ever <3

Kommer ihåg att jag stod och snackade med en kompis på busstationen. Jag sa: "Jag gillar honom, men jag är inte hans typ, jag har inte en chans... som vanligt" men hon berättade för dig om mina känslor... Och gav dig mitt mobil nummer... Vi messade mycket... Och se nu var det tog oss <3 Jag älskar dig över allt annat <3

 

 
 
josephine

josephine

22 september 2011 19:58

Lite nya smycken till hösten?
Jag har två tävlingar på bloggen där man kan vinna smycken!

Vinn valfria smycken för 250kr!
http://twinblogg.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfria-smycken-for-250kr.html#comment

Vinn ett presentkort på 150kr!
http://twinblogg.blogg.se/2011/september/utkast-sept-21-2011.html

http://twinblogg.blogg.se

Carolina

22 september 2011 21:23

ska kolla ;)

 
Adara Magazine

Adara Magazine

22 september 2011 21:56

Hej fina du! =)
Vill du vara med och tävla om en chilladress på min blogg?
http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

eller varför inte delta i denna tävling?
http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment
=D

Kram! <3

http://adaras.se

Carolina

22 september 2011 22:42

kollar helt klart =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards