Carolina97

Alla inlägg under september 2011

Av Carolina - 11 september 2011 18:00

Här kommer något jätte sött:

 


Av Carolina - 11 september 2011 17:20

 

Av Carolina - 11 september 2011 16:36

Hej läsare!

Vår kyrka

Idag har jag varit i kyrkan, det var samling för oss som ska konfirmeras, vi hade lagom roligt kan man säga ;) Vi var typ... 4 tjejer och resten var killar. Vad har jag mer gjort idag? Jo, jag har fixat till ute hos mina älskade kaniner =D Jag har varit inne på facebook, smsat med folk och snackat en massa med Philip, som dessutom är hushållerska just nu (han var tvungen att städa sitt rum ;D).

 

Av Carolina - 11 september 2011 16:28

Hej läsare!

 

Idag vill jag ägna mina tankar och detta inlägg till alla som avled i terrordådet den 11 september 2001 <3 Och såklart alla anhöriga. Jag skulle aldrig klara av att leva och vara stark om någon jag älskat fanns i planen/pentagon/WTC när detta hände.

Vi har läst mycket om det här på SO:n och på Svenskan så jag skrev en berättelse. I berättelsen är "jag" Kimmy Smith som jobbar i World Trade Center, men så åker terroristerna in i byggnaderna och ja... Ska skicka berättelsen från min inloggning i skolan till min mejl så att jag kan lägga upp den här på bloggen <3

 

Av Carolina - 10 september 2011 14:23

Varför skulle du tas ifrån oss så tidigt i livet?

Jag kom till skolan, folk grät... Jag frågade vad som hänt... De svarade att du inte var i livet längre... Det var som ett slag i magen, jag tappade andan. Varför lämnade du oss? Du var för ung, du togs från oss allt för tidigt... Jag tänder ett ljus för dig, jag vet att du ser oss här nere på jorden. Jag vet att du sitter någonstans där uppe och vill att vi ska sluta gråta. Du vill att dina bästa vänner ska gå vidare, men det kommer dom aldrig att göra, det kommer ingen att göra. För du var en del av alla våras liv. Vi saknar dig Alexzander

 


Av Carolina - 10 september 2011 14:09

Hej läsare!!


Kom precis hem från Josse, och nu ska jag iväg igen till Ida haha ;) ville bara visa att jag lever så alla vet! Har skrivit över 300 meddelande med Philip på min mobil sedan i förrgår =O

 


Av Carolina - 7 september 2011 19:27

Ny header nu ja ;D Vad tycks? tycker att den blev as bra! Fotade en massa idag ;D visste ni att min mobil fotar bättre än min systemkamera?! :0

Men nu ska jag kolla facebook sen blir det att duscha mm. Pöss haj

 

Av Carolina - 7 september 2011 17:02

Vill du klistra ihop mitt krossade hjärta? För jag har entligen hittat någon jag skulle gå över de sju haven för att få hålla i handen... Är det sant? Allt vad de säger... Hoppas det... För varje ord får mig att le... För varje ord får mig att rysa.... För varje ord får mig att öppnas mer...och mer...

Men det kanske är för snart? Har jag kommit över honom än? Ja, jag tror det...

Skulle du vilja ta hans plats i mitt huvud, i mitt hjärta? Ja, jag tror det...

Skulle du få alla blad på träden att falla, för att få mig le? Ja, jag tror det....

Vad tycker du? Ska vi testa? Eller ska vi skita i det och låta allt falla i glömska?

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards