Carolina97

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Film tajm med brossan ;D

Av Carolina - 29 augusti 2011 20:49

Hej läsare!


Blev så att jag och Dennis (min bror, för er som inte visste) kollade på filmen Thor. Den var as bra, roligt att det var en svensk med (Stellan Skarsgård) =D Rekomenderar den STORT! Lite sorlig men jätte bra ;D Och det var as bra film musik i den, och han som spelade Thor såg inte helt fel ut om man säger så haha =)

Men ska lägga mig snart så att jag inte försover mig inför skolan imorron.

see you <3

 

 
 
alexandra

alexandra

29 augusti 2011 21:54

sv: kul att du är med och tävlar om make up kit :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

http://vadfanskajagheta.se

Carolina

30 augusti 2011 16:20

tack ;D

 
Malin

Malin

29 augusti 2011 21:57

Haiii :D
Ja såg din blogg när ja va inne på min o skulle kolla mina nya kommentar o ja typ såg att du skrivit o kallat dig själv emo o typiskt mig som klickar in där då ^^
men typ aa ja gilla din blogg den va fin C: ska följa den på bloglovin sen när ja går in där nån gång c:
Du får gärna kika på min blogg om du vill men de e inget måste^^
ska göra om designen sen så fort ja fotat lite o så troligen kommer de väl bli till jul xD men aa^^
skulle väl beskriva mig själv som en lite halv flummig ofta glad japansk emo tjej typ som försöker vänja sig vid mer färger i ljusa nyanser men de går ofta tillbaka till svart o så ganska snabbt igen Cx
Aa hejhej^^

http://kawaiipinglan.bloggplatsen.se

Carolina

30 augusti 2011 16:19

Hej! Tack ;D vill bara börja med att säga att jag älskar ditt hår ;D din blogg är jätte fin, gillar kakorna haha =D Men varför inte följa varandra på bloglovin? Kram Carro

 
Hanna

Hanna

30 augusti 2011 14:11

Såg den med min vän och hennes mor och syster. Vi missade nog lite av handlingen alla tre för att huvudpersonen var så snygg att vi inte märkte vad som hände runt omkring. HAHA.

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Carolina

30 augusti 2011 16:14

haha ;D så sant

 
Malin

Malin

31 augusti 2011 13:50

Sv: tack för både hårkommentaren o blogg design kommentaren :D ja de kan vi göra så fort ja e inne på datan nån dag så kan ja göra så ja följer din blogg på bloglovin c:

http://cutie-pie.bloggplatsen.se

Carolina

31 augusti 2011 19:35

=D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards