Carolina97

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Natta kudden?!

Av Carolina - 14 augusti 2011 22:30

Borde nog snart stänga datorn och natta kudden ;D


Här sitter jag, klockan är 22:30 nått och jag borde lägga mig eftersom jag måste lära mig att somna tidigt inför skolan :-/ Varför ska bussen komma så tidigt? Varför ska skolan börja så tidigt?! :O


Men innan jag lägger min så ska jag skriva lite på min bok: För er som inte visste så är jag lite av en författare som skriver lite olika böcker. Har skrivit en "bok" om en tjej som blev våldtagen och boken handlar mest om hur hon tar sig igenom det mm. Skrev även en om en skogsalv (ja, en sån i Sagan om ringen mm) som var med om en massa äventyr =D Och nu skriver jag om en tjej som... ja, vad den handlar om skriver jag när den är klar ;D


Men NU ska jag skriva lite på boken, sen ska jag sova! LOVAR! haha ;D Dåså, ska även försöka fixa lite här på bloggen imorron tror jag, ska bli ny bakgrund på hela bloggen och ny pil mm tror jag :S Ska försöka göra en ny header med GIMP som jag instalerade idag, försökte göra någon grej (kolla bild nedan) men det gick inte så bra :( Ska testa lite till, träna helt enkelt och sen kanske jag kan göra en snygg header i GIMP =D

Vetifan hur jag råkade göra den där vita flik saken på sidan :S Men den ska iallafall INTE vara med sen när jag blir bättre, och jag ska kunna göra bättre utklipp (blev inte så bra som ni ser) och coolare texter! Iallafall: Bilden föreställer två av mina favvo kändisar: Cody Simpson och Bella Thorne.

(Klicka på deras namn för att komma till deras webbsidor =D)

 

 
 
Elin

Elin

14 augusti 2011 23:25

Jättefin blogg! :D

http://elklin.blogg.se

Carolina

14 augusti 2011 23:38

tack detsamma :) Kram Carro

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

14 augusti 2011 23:51

Hej :)
Vad kul att du gillade våran blogg :) Lycka till med din bok :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Carolina

14 augusti 2011 23:56

tack =)

 
Kia

Kia

15 augusti 2011 00:17

Tack för kommentaren på min blogg. du har också en jättefin blogg. Vill du kan du gå in på min dotters blogg och läsa lite om du vill. Hon har inte uppdaterat på ett tag, men skulle ta tag i sin blogg igen. Hon är så duktig att skriva. Hon är 10 år. Hennes blogg heter: http://www.freedreams.bloggplatsen.se

http://mellanpudelliv.bloggplatsen.se

Carolina

15 augusti 2011 16:35

Självklart jag kollar in hennes blogg =D

 
Kia

Kia

15 augusti 2011 00:18

Ps. Lycka till med din bok! Är de andra utgivna?
Mvh Kia

http://www.mellanpudelliv.bloggplatsen.se

Carolina

15 augusti 2011 16:35

Tack :D Nä, men jag hade tänkt skicka in den jag håller på med nu =D Kram Carro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 1 november 2011 17:15

Hej älskade läsare!!   Nu har jag skapat en ny blogg (med samma bloggnamn som här) på Myshowroom.se. Följer du min blogg här på bloggplatsen? Följ den istället på Myshowroom.se, tyvärr tar det liiite tid för mig att lära mig myshowroom, så inlägg...

Av Carolina - 1 november 2011 12:18


Hej läsare! Jag vaknade för sådär drygt en timme sedan, var precis och duschade och nu snackar jag på Skype med världens bästa Issa =) Men jag ska snart logga allt, sätta mig och käka frukost i soffan och kolla på NCIS =D Men vad händer mer idag då? ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 19:44

Här kommer lite bilder, vissa är tagna i somras, alla bilder är tagna och redigerade av mig, Carolina:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:42

Jag kommer tyvärr inte ihåg mitt första husdjur. Jag har under hela mitt liv levt med en massa djur (har alltid bott på gård) men här är några av djuren min familj haft när jag var yngre:   ...

Av Carolina - 31 oktober 2011 16:06


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards