Carolina97

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Carolina - 30 juni 2011 14:20

  

Jupp, jag är med i tävling om svamp-örhänge hon http://Keela.se/ <3

Bara så ni alla vet så äger hennes blogg! Ni borde kolla in den!!!

Hittade en as bra bild på henne #5, så skrev in en massa på bilden och ja, ni ser ju resultatet, inte jätte bra men gjorde den under typ 1 minut så...

 

Av Carolina - 30 juni 2011 13:54

Heej läsare =)


Igår blev det tyvärr inga fler inlägg, åkte hem till Emelie. Vi hade as kul! Vi var i Arlöv :) Jag och Emelie hade gräs/frö krig och precis när vi hade slutat så kommer Martin och bara kastar gräs på oss ;)

Idag åkte jag hem tidigt från Emelie, hon skulle till sommarskolan så när jag kom hem stack jag och syrran till badet. Efter en stund kom Hence, jag och Hence skvätte vatten på varandra och han tog upp mig i armarna och bara kastade iväg mig i vattnet x) Synd att jag inte hade kameran så någon fotade :(

Men jag ska nog till Emelie igen senare idag, så vet inte hur många inlägg det kan komma idag då... Älskar Katty för vi är sams igen <3<3 Jupp =) Bjöd på två bilder idag, en från igår på Emelie som pussar en av sina kaniner (Zombien) och en på mig när jag precis kommit hem från badet (man ser det på håret ;D)

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards