Carolina97

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Carolina - 8 juni 2011 19:10

Halloj allihopa ♥♥

 

Idag blev det städning av klassrum i skolan, det var ganska roligt... mest eftersom jag bara gick runt och fjantade mig, kastade skum på folk mm. Hade as roligt på rasten med :)


Jag och Katty solade (fick AS ont i huvudet) och vi tittade på när Koffe och Lukas spelade pingis. Koffe förlorade hela tiden... tror jag. Annars var det Lukas som förlorade, men never mind. Hade i alla fall as kul. Sen satt jag, Katty, Lukas, Sebbe och Koffe och snackade, Vicky kom och Lukas gav henne ett smeknamn... JORDGUBBEN! Yey, eftersom hon är rödhårig och så x)


  

När man kom hem blev det att vila huvudet, har fortfarande ont. Skit sur på brossan som tog sönder min rosa badring i poolen.


Imorron är det "mentorsdag", är det soligt ska vi (mentorsgruppen) till badet och bada och grilla hamburgare. Blir det regn så stannar vi på skolan och gör något. Vill gå i Kattys, Lukas, Sebbes och Koffes klass (8g) för dom ska ha vattenkrig!!!! Men jag får leva med skammen att jag föddes ett år försent...


På fredag blir det brossans student, Katty och jag ska ha as skoj!! :)


  

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards