Carolina97

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Carolina - 16 juni 2011 19:56

Här kommer bilder som jag har tagit på djur mm på min familjs gård :)

                    

Av Carolina - 16 juni 2011 19:24

Haloj alla läsare

 

Idag vaknade jag sent, men var tvungen att gå upp för hundarna (Chicka och Josse) behövde rastas. Gjorde omelett till frukost, blev ganska god. Den sprängdes i alla fall inte som all annan mat jag gör brukar göra...


Sedan gick jag ut, hoppade studsematta och fotade lite. Satt vid datorn och skrev med Katty, Josse och Fred :) ♥ Katty och jag snackade om vad vi ska göra på midsommar och om Korall (hästen hon kanske ska köpa av min mamma). Jag och Josse snackade om vad vi ska göra imorron när jag ska till henne ;) och till sist: jag och Fred skrev bara en massa strunt haha x) skickade en massa youtube klipp till varandra.


Spelade lite spel med brossan... Skippade datorspelen och körde på de gamla hederliga bordsspelen! Först bondespelet (brossan vann) och sedan China-schack (som brossan också vann).


Nu ska jag sitta lite mer vid datorn och sedan blir det att fixa cykeln (pumpa hjulen mm). Ses


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards