Carolina97

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Carolina - 22 juni 2011 19:38

Tjo alla läsare!

 

Dagen började runt 11:00-tiden. Vaknade, gick ut ur rummet och fixade något att käka. Sen startade jag datorn, loggade in på facebook och Bloglovin =) Läste lite på bloggarna jag följer och spelade farmville på facebook. Sen kom brossan hem med pizza som vi käkade, från A-pizza! GOTT!!!!


Hängde med mamma till Sjöbo där hon skulle läsa lite (läser till undersköterska) så jag passade på att sticka in på biblioteket. Där lämnade jag lite böcker och lånade några nya som såg intressanta ut :)

                                                  

Sitter vid datorn nu igen, har precis ätit kvällsmat. Imorron blir det lite fler bilder och inlägg. LOVAR!  Tog precis bilden, kom på att jag inte har tagit någon annan bild idag :( så fick ta en nu när jag sitter här, har lite ont i halsen också...  Hoppas att alla mår bra ♥

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards