Carolina97

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Carolina - 7 juni 2011 20:45

Jag vet...

Jag skrev: mer imorron, i förra inlägget... MEN som ni ser så skriver jag nu.


Så idag blev det sista lektionen med både matte/no läraren och svenska läraren :(

På svenskan fick vi ZOO-klubbor iallafall x) Yey!


Mer om rubrikerna:

Typ alla vet vem det handlar om, men ingen bryr sig om vad jag känner, minst bryr sig Han... Jag kan inte sluta tänka, prata och drömma om honom, varför? Han är som ett virus som inte går att behandla. Jag har aldrig vågat snacka med dig, förrän Den dagen. Då snackade vi som om vi hade varit vänner as länge. Idag snackade jag också med dig, och då snäste du bara åt mig till svar:

"Varför skulle jag lyssna på dig?" vad tog det åt dig?


Du ska bara veta att du sårar mig...

Jag älskar dig  ♥ ♥


 

Av Carolina - 7 juni 2011 18:38

Idag åkte man till Katty efter skolan, kulkul.


Undrar du över rubriken?? trodde de...

Många fattar vad, eller vem jag menar... Men jag vet att det aldrig kommer att bli vi två, även om jag drömmer och hoppas... <3<3


Men iallafall: när man kom till Katty så käkade man, sen hoppade man i poolen x) as skojigt!! Men mycke mer kommer imorron, see you <3<3


    

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards