Carolina97

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Carolina - 9 juni 2011 17:23

HallojHalloj


Idag var det mentorsdag (man är typ i sina mentorsgrupper och gör något kul) och vi i min mentorsgrupp gick till badet för att bada och käka glass :) MUMS! Sen gick vi tillbaka till skolan, det började regna :( väl i skolan så värmde vi hamburgare som vi käkade upp snabbt.


Sen såg vi dom i 8g leka kurragömma och då ville vi ju också det, så det blev några omgångar kurragömma. As kul, Måns hittade värsta stället, Anna hittade mig och gick helt enkelt förbi Måns (som gömde sig mittemot mitt gömställe).


Vi såg lite på en film och... självklart, så lekte vi tidningsleken!! Skojigt, Måns och jag skrek varandras namn HELA tiden. Jag bara: "MÅNS!" han bara: "CARRO!" sen höll vi på så tills den i mitten slog någon av oss med en tidning... AJ! Måns slog mig rätt i huvudet :( och det gjorde jag på honom också :)


 

GULLIGT!!! ♥♥♥♥♥♥


Imorgon är man ledig, ska på brossans student :) Sen kommer Katty till studentfesten på kvällen/eftermiddagen.


Jag och Katty kom överens om en sak... som jag tyvärr inte vill berätta för er läsare :( det är blandannat om "honom". ♥


Men nu ska jag sätta upp bilder på mina väggar, ta tillbaka min dator från tältet där ute och blåsa en massa ballonger :)


 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards