Carolina97

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Carolina - 29 juni 2011 10:49

Hallå på er alla läsare =)


Igår tog jag ut min piercing, den skavde mitt tanköpp och läppen, men jag kanske ska ta om den sen. Har läst lite på mina favvo bloggar, skrivit lite på facebook och snart ska jag käka frukost. Men annars då? Jo, jag ska sticka till Emelie runt ett, för då sa hon att hon nog var hemma från sommarskolan. Stackars lilla Emelie som måste gå i sommarskola...

  

Idag fyller min kusins tjej Isabelle år =) GRATTIS BELLA!! ;)

Snart ska jag nog beställa hem en massa smycken, kläder mm. Tänkte lotta ut något här på bloggen =) Ska lägga ut bild på mitt signerade kort av hela svenskadam handbollslaget här snart =) Fick det av min kusins tjej som spelar i laget. Skriver mer senare idag =)

Här kommer en video som jag faktiskt tycker är ganska bra:

 

Presentation


Mitt namn är Carolina och jag är en glad emo/scene-inspererad tjej som tar sig igenom tonåren. I min blogg får du läsa om mitt liv och mina tankar.
bloglovin

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards